Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble det jeg og du nå, så kan vi ta med deg @Dream child etterhvertJeg kan godt være det![]()
2025, ettersendte ønske om hjertetHvordan funker det nå da? Blir man automatisk med eller må man «søke»?
Ble det 25/2025 på slutten eller? Synes hjertet til @Ingeborg90♡ er fint om man kan ha med emojier.. det er enkelt og passer med lyseblå farge! Ellers funker det kanskje med rosa og blå siden det er flertall![]()

10 ukers medlemskap? Trodde det var 1 mnd?Dere må søke medlemskap ved å sende en pm til meg eller @Bo-Mi når dere fyller kriteriene (minst ti ukers medlemskap babyverden, 50 innlegg og står oppført på terminlisten)![]()
Haha mobilen gjorde om til ti...10 ukers medlemskap? Trodde det var 1 mnd?![]()

TO uker Vi har i fellesskap bestemt at det holder med to uker for aktive medlemmer10 ukers medlemskap? Trodde det var 1 mnd?![]()
Aha, men da er det 2 ikke 10?Vi har i fellesskap bestemt at det holder med to uker for aktive medlemmer![]()
AbsoluttAh ser du rettet på det nå2 uker er supert! Synes 10 uker var litt strengt krav
![]()

Men det er med Nick og ikke mitt navn da faktisk.. meeen om man kjenner meg..så ser man det