Skjult gruppe

Jeg vil gjerne komme over 7+0 «kneika» så kan jeg sikkert om det går bra! Bare kjipt sist å ha det ansvaret og måtte være igjen til andre meldte seg..når det ikke gikk bra..

Hvordan funker det nå da? Blir man automatisk med eller må man «søke»?

Ble det 25/2025 på slutten eller? Synes hjertet til @Ingeborg90♡ er fint om man kan ha med emojier.. det er enkelt og passer med lyseblå farge! Ellers funker det kanskje med rosa og blå siden det er flertall :)

Hvordan funker det nå da? Blir man automatisk med eller må man «søke»?

Ble det 25/2025 på slutten eller? Synes hjertet til @Ingeborg90♡ er fint om man kan ha med emojier.. det er enkelt og passer med lyseblå farge! Ellers funker det kanskje med rosa og blå siden det er flertall :)
2025, ettersendte ønske om hjertet :)

Det kommer opp en tråd fra forumansvarlig når ting er klart, der skal alt du lurer på stå beskrevet. Man må "søke", gir beskjed om ønske til tilgangsansvarlig når man fyller kriteriene, så tar de det videre til en felles tråd for tilgangsansvarlige på forumet.

Dere må søke medlemskap ved å sende en pm til meg eller @Bo-Mi når dere fyller kriteriene (minst to ukers medlemskap babyverden, 50 innlegg og står oppført på terminlisten) :Heartpink

Last edited:
Dere må søke medlemskap ved å sende en pm til meg eller @Bo-Mi når dere fyller kriteriene (minst ti ukers medlemskap babyverden, 50 innlegg og står oppført på terminlisten) :Heartpink
10 ukers medlemskap? Trodde det var 1 mnd? :)

Ah ser du rettet på det nå :) 2 uker er supert! Synes 10 uker var litt strengt krav :hilarious:
:)

Rekker ikke skrive så mange kommentarer, men nå har jeg vært veldig åpen og sårbar her på åpent som potensielt hele verden kan få opp når de søker på noe da :dontknow Men det er med Nick og ikke mitt navn da faktisk.. meeen om man kjenner meg..så ser man det :bookworm:

Back
Topp