Skjult gruppe

Isab

01.2016 ♥️ 01.2024 ♥️
Tilgangsansvarlig
Stjerneskuddene 2024
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Nå er ikke vi så mange i Oktoberforumet ennå, men hva tenker dere om skjult gruppe etterhvert? :happy: Noen som vil ta på seg ansvaret (eller dele det med meg)?

Jeg vil veldig gjerne ha skjult gruppe ja :happy: Kan godt være med på ansvar. Ikke helt sikker på hva det går ut på, men ja:hilarious:
Var det sånn at vi måtte ha 5000 innlegg før vi kan få skjult gruppe?

Kan bli med på å dele ansvar om det er behov, vil veldig gjerne ha skjult gruppe!

Må vel ha 5000 innlegg her ja, men vi er jo godt på vei allerede selv om det er ganske tidlig i graviditeten for de fleste av oss :Heartred

Uff, enter sendte det litt raskt og jeg får ikke redigert innleggene mine :dead: MEN:

Står bedre forklart her:

Kort fortalt, gruppe for de som er aktive i termingruppa vår så en kan skrive litt mer fritt da "kun oss" har tilgang. Får også banner under navnet på forum, slik som f.eks EnDrøm25 og Isab har over i tråden her.

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Er vel på starks 2100 innlegg, så er jo nesten halveis allerede! Så går jo raskt det, er ikke så lenge siden de fleste av oss ble med her og sånn

Back
Topp