Skjult gruppe

Jeg må vel få meg litt flere innlegg før jeg kan være med i gruppen? Mener jeg leste at man må ha over 50 innlegg. Jaja, får skrive litt rundt da :pompus:
 
Jeg må vel få meg litt flere innlegg før jeg kan være med i gruppen? Mener jeg leste at man må ha over 50 innlegg. Jaja, får skrive litt rundt da :pompus:

Ja, det stemmer!
Men vi har enda rett under 1500 innlegg som må skrives føre vi går skjult gruppe, så du rekker det nok om du vil :happy:
 
Jeg må vel få meg litt flere innlegg før jeg kan være med i gruppen? Mener jeg leste at man må ha over 50 innlegg. Jaja, får skrive litt rundt da :pompus:
Det er regler for hva man må ha for å være med i skjult gruppe, men 50 innlegg i termingruppa får man til veldig fort
 
Jeg er nyskjerrig på den forje gruppa om den forsatt er der. Jeg ble kicket ut av den når jeg ble lei approblemene og sluuta å skrive...
Hadde samme problemet, kutta ut forumet på grunn av den dårlige appen og orka ikke å bruke nettleseren. Håper jeg skal klare å holde meg inne denne gangen :rolleyes:
 
Hadde samme problemet, kutta ut forumet på grunn av den dårlige appen og orka ikke å bruke nettleseren. Håper jeg skal klare å holde meg inne denne gangen :rolleyes:
Reklamen på nettsiden er litt irriterende. Så får se hvor mye jeg lar meg irritere. For det er koselig å chate med folk :)
 
Ah, jeg blir kanskje til å gjøre det samme denne gangen. Har så ca dato og helt i slutten av mars. Jeg bare håper det ikke blir 1.april for da har svigers bryllupsdag og de elsker å fortelle at ingen trodde på dem når de sa de gifta seg...
De kommer vel ikke til å tro på dere heller, om dere sier du har født:hilarious:
 
Reklamen på nettsiden er litt irriterende. Så får se hvor mye jeg lar meg irritere. For det er koselig å chate med folk :)
Satser på at det ordner seg når du får bedre dekning, har ikke vært et problem her :) Koselig og gøy når man har noen å snakke med som går gjennom det samme som en selv. Både søstra mi og svigersøstra mi gikk gravid samtidig som meg sist gang, så vi hadde egne barseltreff nesten hver dag xsmile9
 
Back
Topp