Skjult gruppe

Solstråle90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprillykke 2016
Mailykke 2018
Nå nærmer vi oss 5000 innlegg og muligheten til å opprette en skjult gruppe.

Vi må også bli enige om et navn på gruppen og hvem som skal være tilgangsansvarlig.

Jeg foreslår derfor at vi kan komme med noen navneforslag på gruppen i denne tråden og så har vi en avstemning etterhvert?

Gi også et lite pip om du kunne tenke deg å være tilgangsansvarlig ;)
 
Mailykke var flott :happy:
 
Hva er skjult gruppe?
 
Mailykke høres veldig bra ut[emoji2]

Gleder meg til skjult gruppe, men hvor kan en se hvor mange innlegg vi mangler for å nå 5000? [emoji4]
 
Last edited:
Mailykke høres veldig bra ut[emoji2]

Gleder meg til skjult gruppe, men hvor kan en se hvor mange innlegg vi mangler for å nå 5000? [emoji4]
Før du går inn på termingruppa mai 2018 står det en liste over alle termingruppene. Under hver termingruppe står det antall tråder og innlegg :) i skrivende stund har vi 4606 innlegg :)
 
  • Liker
Reactions: Sia
Det er en skjult gruppe for oss i termingruppen mai 2018. Her kan man poste og dele ting som kun de som er medlem kan se. Da vil ikke det du poster/deler kunne søkes opp på google feks..
Det stemmer. Og det er viktig å poengtere at gruppen som den er i dag også fortsatt gjelder. Skjult gruppe blir bare ett ekstra rom for sere der sere kan prate enda mer personlig og dele mer uten å være redd for at andre skal lese det dere skriver.

Mer info om skjult gruppe finnes som festet innlegg på toppen her :)
 
  • Liker
Reactions: Sia
Før du går inn på termingruppa mai 2018 står det en liste over alle termingruppene. Under hver termingruppe står det antall tråder og innlegg :) i skrivende stund har vi 4606 innlegg :)

Ok takk for svar[emoji4] Da er vi kommet et godt stykke på vegen alt da[emoji1360]
 
Back
Topp