Det er santTenker at jo lenger frem vi kommer i mnd, jo fler vil de som sitter på gjerdet tørre å delta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er santTenker at jo lenger frem vi kommer i mnd, jo fler vil de som sitter på gjerdet tørre å delta![]()
Jeg kan oppdatere utover kveldentAre we there yet? [emoji56]
HerligJeg kan oppdatere utover kveldent![]()
Hææ, ikke mer?Vis vedlegget 218143 sakte men sikkert fremover [emoji14]
Vis vedlegget 218143 sakte men sikkert fremover [emoji14]
De foreløbig reglene sier 10 innlegg i skjult gruppe per mnd.Vet du hvilken grad av aktivitet man må ha?
Ca 3600 innlegg nå.Are we there yet? [emoji56]
Det er ikke en moderator som bestemmer detteDet er gjerne noe gruppen bestemmer selv, men standard er vel at man har minst 10poster i mnd?
Overkommelig i alle fall
Ikke alle mods som er like strenge på det heller ^^
Nei, tenkte mer på den som får ansvaret for skjult - tenker litt på de som moderatorer i den forstand at de bidrar i den rollen med om folk skal fortsette å ha tilgang eller ikke ^^Det er ikke en moderator som bestemmer dette![]()
Skjønte nesten det. Måtte bare poengtere det for eventuelle nye brukere her inneNei, tenkte mer på den som får ansvaret for skjult - tenker litt på de som moderatorer i den forstand at de bidrar i den rollen med om folk skal fortsette å ha tilgang eller ikke ^^
(Edit: Tilgangsansvarlig var ordet jeg lette etter)

Synes bare at det er så lenge å vente en hel måned, men får bare smøre meg med tålmodighet![]()
Synes bare at det er så lenge å vente en hel måned, men får bare smøre meg med tålmodighet![]()
I samråd med termingruppen kan reglene endres. Dette må i så fall diskuteres så man kommer til enighet. Kortere tid i medlemskap innebærer flere innlegg før en blir godkjentEnig![]()