Skjult gruppe

Har du prøvd å gå til startsiden på appen? Oppe i hjørnet er det tri streker, valgmeny med din info. Trykk på profilbildet ditt så skal det komme opp [emoji4]
Ja, ser jeg har 888 (889 nå da), men får ikke sett hvor mange innlegg jeg har hvor [emoji14] man må ha 50 innlegg i termingruppen for å bli medlem i skjult gruppe, samt ha nick, være oppført på terminlisten.. og var det noe mer tro?

Ja, ser jeg har 888 (889 nå da), men får ikke sett hvor mange innlegg jeg har hvor [emoji14] man må ha 50 innlegg i termingruppen for å bli medlem i skjult gruppe, samt ha nick, være oppført på terminlisten.. og var det noe mer tro?
Ja då blir det med nåke ant.. Har kunn innlegg her eg.. Trur du fekk med alle kriteriene

Ja då blir det med nåke ant.. Har kunn innlegg her eg.. Trur du fekk med alle kriteriene
Får se om jeg får til å bruke tlf som hotspot senere, men er ikke no god dekning på den heller så [emoji14] hehe.. mulig jeg må vente til torsdagen for å finne ut av det. Burde ha klart 50 til da?

Går sakte men sikkert oppover [emoji3]

9c5df284d8fed7e3f9e86ce053cc310d.jpg

Du har 175 innlegg her inne i termingruppa for Oktober 2017. ;)

Back
Topp