Skjult gruppe

Det øker vel på når vi blir flere etterhvert? [emoji4]

Vi har jo kommet ganske så langt på kort tid da :D vi får ha et par til leker her inne kanskje, så går det fortere?

Jeg har ikke helt forstått hva som er greia med skjult gruppe? Kan noen forklare? :)
Det er en undergruppe her inne som bare medlemmer som oppfyller kriteriene får tilgang til. Ingen andre utenforstående får tilgang til den gruppen. Så det er mer privat. Her kan alle se hva vi skriver, mens på skjult forblir det som blor skrevet, der. :)

Det er veldig greit kjenner jeg når ting går på detaljer [emoji1]

Ja, og så er det veldig greit hvis man vil dele bilder - blir liksom litt mer skjermet ;)

Det er en undergruppe her inne som bare medlemmer som oppfyller kriteriene får tilgang til. Ingen andre utenforstående får tilgang til den gruppen. Så det er mer privat. Her kan alle se hva vi skriver, mens på skjult forblir det som blor skrevet, der. :)

Ok så det blir en ny gruppe i tillegg til denne? Blir begge gruppene brukt da?

Ok så det blir en ny gruppe i tillegg til denne? Blir begge gruppene brukt da?
Tidligere erfaring viser at begge blir brukt - ma må være relativt aktiv for å beholde tilgangen til skjult, så en del som bare holder seg på den vanlige :)

Blir gjerne at generelle spm havner her, og litt mer private/detaljer går via skjult :)

Tidligere erfaring viser at begge blir brukt - ma må være relativt aktiv for å beholde tilgangen til skjult, så en del som bare holder seg på den vanlige :)

Blir gjerne at generelle spm havner her, og litt mer private/detaljer går via skjult :)
Vet du hvilken grad av aktivitet man må ha?

Vet du hvilken grad av aktivitet man må ha?
Det er gjerne noe gruppen bestemmer selv, men standard er vel at man har minst 10poster i mnd?
Overkommelig i alle fall :)

Ikke alle mods som er like strenge på det heller ^^

Det er gjerne noe gruppen bestemmer selv, men standard er vel at man har minst 10poster i mnd?

Aah, nei det burde man klare [emoji23]

Hvordan finner du forresten det tallet?
Er utenom appen,går på oversikt over termingruppene :)
00cd5d33a88d4a79b129dbc052f45bab.jpg

Da må vi bare skrive på jenter :-)

Eg les minimum 50 innlegg for å bli med over 10 i mnd for å bli værende. Overkommelig så lenge kravå for å komme inn er der

Klarer noen å se hvor mange posts jeg har her inne? Jeg får ikke mulighet til å logget på nettsiden.. dårlig nett :(

Back
Topp