Skjult gruppe

Må vi ikke finne et navn på gruppa også?
 
Alle som kvalifiserer får være med, men vi får vel ingen hemmelig gruppe uten at noen tar på seg ansvaret som tilgangsansvarlig.... Noen som melder seg?
 
Alle som kvalifiserer får være med, men vi får vel ingen hemmelig gruppe uten at noen tar på seg ansvaret som tilgangsansvarlig.... Noen som melder seg?
Det tror jeg stemmer.
Og så tror jeg vi må ha et navn først også?
 
Jeg kunne gjerne vært tilgangsansvarlig, men jeg kvalifiserer meg visst ikke ennå. Har bare vært medlem i 11 dager..
 
Alle som kvalifiserer får være med, men vi får vel ingen hemmelig gruppe uten at noen tar på seg ansvaret som tilgangsansvarlig.... Noen som melder seg?
Det stemmer :)
Tilgangsansvarlig må på plass først.
 
Jeg er også med! :) Forslag til navn da? Og ingen som kunne tenkt seg å være tilgangsansvarlig? :)
 
Jeg har ikke lyst å påta meg noe ansvar, når jeg ikke vet om jeg klarer å holde det.. :/ kan vi ikke bare hete Februarbaby2016 eller noe? :)
 
Eller februarlykke2016, eller februarkulene, eller februarspirene, eller noe annet med 2016 til slutt;)
 
Jeg vil også være med :) må bare få skrevet nok innlegg først men tror ikke jeg er langt unna! Håper noen kan være ansvarlig!
 
Eller februarlykke2016, eller februarkulene, eller februarspirene, eller noe annet med 2016 til slutt;)
Likte forslagene dine! :)
Jeg er med på skjult gruppe, men tør ikke ta på meg noe ansvar. Har masse å gjøre om dagen, så er redd jeg ikke strekker til..
 
Jeg vil også gjerne være med :happy:
 
Burde vi lage en egen tråd med navneforslagene?
Kan man lage avstemming her?
 
Gjerne med:) så jeg ikke hadde satt meg opp på terminlisten, men gjør det nå:)
 
Back
Topp