Skjult gruppe!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Noen som er på pc som kan se hvor mange innlegg april har nå? Blir godt med en skjult gruppe snart, så man kan lette litt mer på lokket uten å bli avslørt ;)

TuMmY LoVe

Da kan vi jo danne en skjult gruppe!!
:)

Har det blitt noe enighet vedr navn? (Ser ikke avstemmingen pga app)

TuMmY LoVe

Er det ikke bare ansvarlig for å sende over navnet på gruppen til forumansvarlig da?

Om det ikke er mye jobb kan jeg gjerne gjøre det, men KUN om det er greit for alle!

TuMmY LoVe

Helt greit for meg at Lovebelly har ansvaret :) Jeg har sjelden pc tilgjengelig, og det er vel en fordel å ha, tenker jeg, om man skal ha ansvar for skjult osv :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det ikke bare ansvarlig for å sende over navnet på gruppen til forumansvarlig da?

Om det ikke er mye jobb kan jeg gjerne gjøre det, men KUN om det er greit for alle!

TuMmY LoVe

Vet egentlig ikke hvor mye jobb det er :p bare har fått med meg at en har hovedansvaret ;) men sikkert ikke den store jobben vil jeg tro.
Helt greit for meg at du tar jobben :D

❤ alle gode ting er tre ❤

TuMmY LoVe

Du har ansvaret for å gi folk tilgang til skjult, that's it, tror jeg ;)

Du har ansvaret for å gi folk tilgang til skjult, that's it, tror jeg ;)

Aha.

Men lar denne stå til i kveld, slik at de fleste har sett det og at vi kan lage skjult gruppe :)

Og igjen, om noen IKKE ønsker at jeg gjør det, siifra, hater om det blir noe tull i etterkant ;)

TuMmY LoVe

Fint at du tar ansvar, lovebelly :)

Supert om du vil være tilgangsansvarlig!:thumleft

Jeg lagde den avstemmingstråden med siste frist til å stemme 17.august (tenkte for de som snart får positiv test og joiner oss får mulighet til å stemme) , men spiller ingen rolle for meg om vi får skjult gruppe nå i stedet! ;)

I skrivende stund, så er Aprilbarna klart favoritt, men om det skal være Aprilbarna 2015 eller Aprilbarna '15, gjenstår å se? For meg er det ikke så veldig nøye hvordan 2015 blir skrevet.... Hva med dere andre?

Om flertallet vil vente ett par uker, så gjør vi gjerne det ;) bare klør i fingra ;)

TuMmY LoVe

I skrivende stund, så er Aprilbarna klart favoritt, men om det skal være Aprilbarna 2015 eller Aprilbarna '15, gjenstår å se? For meg er det ikke så veldig nøye hvordan 2015 blir skrevet.... Hva med dere andre?
SPiller ingen rolle for meg ;)

TuMmY LoVe

Greit for meg :)

❤ alle gode ting er tre ❤

Kan noen forklare litt rundt skjult gruppe? :P

Kan noen forklare litt rundt skjult gruppe? :p
Ei skjult gruppe er ei gruppe som ikke er søkbar eller åpen for andre enn de som fyller kravene for medlemskap.
Man må ha vært medlem i minst en mnd, og ha skrevet minst 50 innlegg på gjeldende terminforum samt ha et unikt nick for og få bli medlem på skjult gruppe.

Når man har søkt, og er godkjent så vil den skjulte gruppen bli synlig for deg øverst på termingruppe siden :-)

Håper dette var oppklarende!

Back
Topp