Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok! Men da blir det sikkert ordna fortløpende!Jeg har fortsatt ikke fått, men jeg sendte den meldingen til Janet først igårDet måtte man gjøre fra pc og ikke app!
Ja, jeg kunne jo egentlig gjort det fra ipad'n for lengst. Men nå sitter jeg jo forran pc'n nesten hele dagen på jobb, så da var det jo like enkelt!Ok! Men da blir det sikkert ordna fortløpende!
Jeg går for øvrig inn på bv via nettleseren når jeg er på Ipad og skal ordne slike ting, så slipper jeg å dra fram pcn som ellers aldri er i bruk![]()
Du må gå inn via nettleser (ikke app), og be Janet også om tilgangHar ikke fått (tror jeg).. ?
Jeg tror det er noen av de som ikke har fått tilgang som de avventer svar av deg på?Du må gå inn via nettleser (ikke app), og be Janet også om tilgang![]()
Er så vanvittig tungvindt opplegg! Jeg går inn på VIP og melder ifra, så ber de om tilgang hos Janet OG jeg må gå inn igjen og godkjenne en gang tilJeg tror det er noen av de som ikke har fått tilgang som de avventer svar av deg på?
Så slik ut i den tråden på VIP!
Jeg tror det holder at du godkjenner etter at de har bedt om tilgang?Er så vanvittig tungvindt opplegg! Jeg går inn på VIP og melder ifra, så ber de om tilgang hos Janet OG jeg må gå inn igjen og godkjenne en gang til![]()
Ja, men jeg aner jo ikke når de har bedt om tilgangJeg tror det holder at du godkjenner etter at de har bedt om tilgang?![]()
Ja, slik forstod jeg at det var.Ja, men jeg aner jo ikke når de har bedt om tilgang
Godkjenner fortløpende på forespørsel...