Skjult gruppe!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
er det mange nå som ennå ikke har fått tilgang???

Jeg har fortsatt ikke fått, men jeg sendte den meldingen til Janet først igår :) Det måtte man gjøre fra pc og ikke app!

Jeg har fortsatt ikke fått, men jeg sendte den meldingen til Janet først igår :) Det måtte man gjøre fra pc og ikke app!
Ok! Men da blir det sikkert ordna fortløpende! ;)
Jeg går for øvrig inn på bv via nettleseren når jeg er på Ipad og skal ordne slike ting, så slipper jeg å dra fram pcn som ellers aldri er i bruk ;)

Ok! Men da blir det sikkert ordna fortløpende! ;)
Jeg går for øvrig inn på bv via nettleseren når jeg er på Ipad og skal ordne slike ting, så slipper jeg å dra fram pcn som ellers aldri er i bruk ;)
Ja, jeg kunne jo egentlig gjort det fra ipad'n for lengst. Men nå sitter jeg jo forran pc'n nesten hele dagen på jobb, så da var det jo like enkelt!

Du må gå inn via nettleser (ikke app), og be Janet også om tilgang ;)
Jeg tror det er noen av de som ikke har fått tilgang som de avventer svar av deg på?
Så slik ut i den tråden på VIP!

Jeg tror det er noen av de som ikke har fått tilgang som de avventer svar av deg på?
Så slik ut i den tråden på VIP!
Er så vanvittig tungvindt opplegg! Jeg går inn på VIP og melder ifra, så ber de om tilgang hos Janet OG jeg må gå inn igjen og godkjenne en gang til :confused:

Er så vanvittig tungvindt opplegg! Jeg går inn på VIP og melder ifra, så ber de om tilgang hos Janet OG jeg må gå inn igjen og godkjenne en gang til :confused:
Jeg tror det holder at du godkjenner etter at de har bedt om tilgang? :D

Jeg tror det holder at du godkjenner etter at de har bedt om tilgang? :D
Ja, men jeg aner jo ikke når de har bedt om tilgang :p
Godkjenner fortløpende på forespørsel...

J
Ja, men jeg aner jo ikke når de har bedt om tilgang :p
Godkjenner fortløpende på forespørsel...
Ja, slik forstod jeg at det var.
En bruker ber om tilgang, så spør staben i den tråden om det er ok, du godkjenner, og så legger de til?

Back
Topp