Er det mye liv der?
har ikke fått tilgang enda så spent på om mange bruker den gruppen mer aktivt?
har ikke fått tilgang enda så spent på om mange bruker den gruppen mer aktivt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forsøker å spørre igjen siden jeg ikke fikk svar i den andre tråden.... Er det slik at vi etter hvert "flytter inn" i den lukkede gruppa og blir der, eller er det veldig restriksjoner på hva vi får bruke den lukkede gruppen til?
Funker det på ipad? Har haket av når jeg var på ipaden nemlig, men har fremdeles ikke tilgang?:-/
Jeg aner ikke. Spørs jo hvor mange som kommer inn der da...hvis det er nesten alle så kan jo alt foregå der inne. Foreløpig får man mest svar her "ute".Forsøker å spørre igjen siden jeg ikke fikk svar i den andre tråden.... Er det slik at vi etter hvert "flytter inn" i den lukkede gruppa og blir der, eller er det veldig restriksjoner på hva vi får bruke den lukkede gruppen til?
Hvem spør man for å komme inn til den gruppa da?
Funker på iPad og iPhone også, bruker begge deleneFunker det på ipad? Har haket av når jeg var på ipaden nemlig, men har fremdeles ikke tilgang?:-/
Funker på iPad og iPhone også, bruker begge delenesend melding til tiia85 og huk av for sjulte grupper februar 2014 under profilen din
Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤