Skjult gruppe

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Er det mye liv der? :-)
har ikke fått tilgang enda så spent på om mange bruker den gruppen mer aktivt? :-)

lurere også.... nærmer meg nok innlegg til å kunne søke tilgang :)

Ikke så mye liv. Men noe er det jo. Er mest presentasjoner. Du klarer å vente :)

--------------------
<3 17. februar <3

Forsøker å spørre igjen siden jeg ikke fikk svar i den andre tråden.... Er det slik at vi etter hvert "flytter inn" i den lukkede gruppa og blir der, eller er det veldig restriksjoner på hva vi får bruke den lukkede gruppen til?

Ikke så aktivt enda. Men kommrr seg etter hvert

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Du må være på pc, gå inn på nicket ditt og huke av at du ønsker adgang :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Forsøker å spørre igjen siden jeg ikke fikk svar i den andre tråden.... Er det slik at vi etter hvert "flytter inn" i den lukkede gruppa og blir der, eller er det veldig restriksjoner på hva vi får bruke den lukkede gruppen til?

Har ikke heller skjønt helt det der :-P

Jeg aner ikke. Spørs jo hvor mange som kommer inn der da...hvis det er nesten alle så kan jo alt foregå der inne. Foreløpig får man mest svar her "ute".

Jeg bruker det skjulte forumet mest til litt mer private spørsmål.
Er jo litt kjipt om det er noen som kommer senere ut i svangerskapet og ønsker inn i en termingruppe men så er det ingen som skriver noe der.
Tror nok man får litt mer svar på ting her "ute" i grunn. :)

Funker det på ipad? Har haket av når jeg var på ipaden nemlig, men har fremdeles ikke tilgang?:-/
Funker på iPad og iPhone også, bruker begge delene ;) send melding til tiia85 og huk av for sjulte grupper februar 2014 under profilen din ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Når dee hardest gjort det og du har blitt godkjent tilgang, må dere laste ned appen på nytt så det oppdaterer seg ;)

Jenta mi født 17.07.07❤

Arg, hater den auto korrekten ;(

Jenta mi født 17.07.07❤

supert. Er på 50 innlegg nå, så får vel legge inn en søknad :)

Funker på iPad og iPhone også, bruker begge delene ;) send melding til tiia85 og huk av for sjulte grupper februar 2014 under profilen din ;)

Jenta mi født 17.07.07❤

har gjort det for flere dager siden, men må vel bare vente å se om hu godkjenner :-)

Back
Topp