Skjult gruppe!!

Jeg kan godt være, melder meg iallefall frivillig.

Selv om jeg ikke har vært spesielt aktiv her inne før nå er jeg en dreven forumbruker på flere andre forum, og merker fort hvilke forum jeg ønsker å fortsette å være på og ikke, og dette er et av dem.
Tar du tak i å lage en skjult gruppe da? :)

Jeg liker februarmammaene, og ønsker også skjult så fort som mulig. Litt tryggere å åpne seg da:)

Synes mammaene blir feil da fedrene ikke kommer til å føle seg velkommen da. De er jo velkomne de også :)

Hm, har jeg ikke tenkt på. Visste ikke at fedrene var aktive her inne :) Pappaen til min spire er i hvertfall ikke :)

Heisann! Så flott å lese at dere tar initiativ til å finne navn. Hva med å samle flere forslag og lage en avstemming? =)

Kan dere ikke komme med forslag i løpet av kvelden/morgendagen her i tråden, og så kan jeg lage en avstemming fra jobb i morgen?
Sånn rundt lunsjtid tenker jeg at jeg får rotet meg til det :)

Kan dere ikke komme med forslag i løpet av kvelden/morgendagen her i tråden, og så kan jeg lage en avstemming fra jobb i morgen?
Sånn rundt lunsjtid tenker jeg at jeg får rotet meg til det :)
Viifebruar2014 - gull februar 2014 - februar2014gull - 02.2014 - noen forslag åpen for det meste bortsett fra ting med baby

Synes februar 2014 høres helt greit ut. Det enkle er ofte det beste :p :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg foreslår fortsatt februarmammaene :)

Hva med Februar 2014 - VIP lounge /bare februar 2014 VIP eller Februar 2014 - In privat eller noe?

Jeg kan også være tilgangsansvarlig. har vært aktiv forumsbruker siden 2007. Og skulle det gå skeis så får jeg bare fraskrive meg ansvaret! :)

Lagde en avstemming nå. beklager at den kom senere enn jeg tenkte, ble sittende lenger hos legen enn tenkt :)

Ang tilgangsansvarlig så får dere som er her bestemme. Jeg kan godt være, men blir ikke fornærma om noen andre vil heller :)

Det kommer jo stadig inn nye med positivt test, synes vi skal vente litt.
Erfaringen min med lukket gruppe er dårlig egentlig. Når jeg fødte min datter i 07 hadde vi kjempe aktiv termin forum. Hadde flere treff fra mange deler av Norge:) når babyene var født så hadde vi lukket gruppe men da forsvant alle sammen også. Noen var her og noen var der. Det var egentlig bare slitsomt.

Back
Topp