Skjult gruppe!!

Det kommer jo stadig inn nye med positivt test, synes vi skal vente litt.
Erfaringen min med lukket gruppe er dårlig egentlig. Når jeg fødte min datter i 07 hadde vi kjempe aktiv termin forum. Hadde flere treff fra mange deler av Norge:) når babyene var født så hadde vi lukket gruppe men da forsvant alle sammen også. Noen var her og noen var der. Det var egentlig bare slitsomt.
Føler at gruppa dør ut uansett om man har åpent eller lukket forum jeg

02.02.14

Lagde en avstemming nå. beklager at den kom senere enn jeg tenkte, ble sittende lenger hos legen enn tenkt :)

Ang tilgangsansvarlig så får dere som er her bestemme. Jeg kan godt være, men blir ikke fornærma om noen andre vil heller :)
Fint at du tar ansvar. For meg er du allerede tilgangsansvarlig

02.02.14

Det kommer jo stadig inn nye med positivt test, synes vi skal vente litt.
Erfaringen min med lukket gruppe er dårlig egentlig. Når jeg fødte min datter i 07 hadde vi kjempe aktiv termin forum. Hadde flere treff fra mange deler av Norge:) når babyene var født så hadde vi lukket gruppe men da forsvant alle sammen også. Noen var her og noen var der. Det var egentlig bare slitsomt.
Enig!:) dumt når ikke alle får bli med i gruppen også(inkl meg:()

Termin 9.februar med første frøet:)

blabla, skrev feil

Enig!:) dumt når ikke alle får bli med i gruppen også(inkl meg:()

Men, alle får jo bli med etter en gitt periode og antall innlegg
Det er virkelig ikke strenge krav her inne i forhold til andre steder jeg har vært med skjulte/stengte grupper.

Termin 9/2-14 <3
Innlegg sendt fra appen :)

Men, alle får jo bli med etter en gitt periode og antall innlegg
Det er virkelig ikke strenge krav her inne i forhold til andre steder jeg har vært med skjulte/stengte grupper.

Termin 9/2-14 <3
Oki da så:) supert!:)

Oki da så:) supert!:)

Nå ser jeg ikke hvor lenge du har vært inne siden jeg er på tlf, men medlem 30 dager og 50 innlegg er kravene i tilfelle du ikke har sett dem :) det går fort ;)

Termin 9/2-14 <3

Nå ser jeg ikke hvor lenge du har vært inne siden jeg er på tlf, men medlem 30 dager og 50 innlegg er kravene i tilfelle du ikke har sett dem :) det går fort ;)

Termin 9/2-14 <3
Takk:) jeg har kun vært medlem i 3 dager hehe:p

hadde vært koselig å vente til alle har testet og alle får muligheten til å være en del av det? :D er snakk om i underkant av 2 uker før "alle" vet om de er en del av februar 2014 :D

Februarmammane 14
Og tiia85 som ansvarlig

Nr.1 Jente juli 10 ❤
Nr.2 Ventes 13. Februar 14 ❤

Back
Topp