Skjult gruppe!!

Ja, må det være særlig med avansert enn det da? :)

Jeg kan godt være, melder meg iallefall frivillig.

Selv om jeg ikke har vært spesielt aktiv her inne før nå er jeg en dreven forumbruker på flere andre forum, og merker fort hvilke forum jeg ønsker å fortsette å være på og ikke, og dette er et av dem.

Jeg kan godt være, melder meg iallefall frivillig.

Selv om jeg ikke har vært spesielt aktiv her inne før nå er jeg en dreven forumbruker på flere andre forum, og merker fort hvilke forum jeg ønsker å fortsette å være på og ikke, og dette er et av dem.
Da stemmer jeg på deg :)

Det høres enkelt og greit ut det - evt. "Februarbebisene 2014 - skjult gruppe"

Jeg kunne godt gjort det, men jeg tør ikke da jeg laget maaange tråder på oktobergruppa og måtte kort tid etter forlate den.. :(

Så fint hvis noen som er aktive tar det ja :)

Det høres enkelt og greit ut det - evt. "Februarbebisene 2014 - skjult gruppe"

Jeg kunne godt gjort det, men jeg tør ikke da jeg laget maaange tråder på oktobergruppa og måtte kort tid etter forlate den.. :(

Så fint hvis noen som er aktive tar det ja :)
Jeg syns ikke noe særlig om beibisene... For jeg håper at det er liv i gruppa frem til de begynner på skolen

februarjentene 2014 ev. februarmamma 2014? men samme som gruppa er jo greit det og

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heller februarmammaer enn februarjentene (sistenevnte høres ut som om vi alle skal få jenter...hehe). Vi kan jo sette opp en avstemning når vi har nok forslag?

Vi kan kanskje vente litt med tilgangsansvarlig mtp at det fort er mange som må forlate gruppen...? Må vi ha hemmelig forum før uke 12? Uff nå hørtes jeg negativ ut.... Fint at noen melder seg frivillig da :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Vi kan kanskje vente litt med tilgangsansvarlig mtp at det fort er mange som må forlate gruppen...? Må vi ha hemmelig forum før uke 12? Uff nå hørtes jeg negativ ut.... Fint at noen melder seg frivillig da :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
jeg trives så godt her at jeg nekter å forlate gruppa :P <3 så "baby" har med å bli i magen frem til februar..

jeg er klar for en skjult gruppe snart.. litt hyggelig om man kan være litt mer åpen uten at alle kan se det...
blit veldig lett å snike etter at appen min.. med latest muligheten..

Jeg vil også ha skjult gruppe så snart som mulig... om tilgangsansvarlig "forsvinner", går fakkelen videre til en annen. Ikke verre enn det.

Back
Topp