Skjult gruppe - tiltangsansvarlig eller moderator!

kattungen

Glad i forumet
Hei

Syns det er litt kjipt å bli fjernet fra skjult gruppe under et døgn etter å ha fortalt at jeg har mistet, jeg har ikke rukket å slette personlig informasjon om meg selv eller bilder av meg og datteren min. Kan dette ordnes på et vis?

Det var litt kjapt ja! Gi henne tid til å "rydde" opp... Føler med deg i denne tunge tiden :'(

Det gikk kjapt ja! Burde gi deg litt tid...

Rett og slett usympatisk. Greit at hun nå ikke får baby i juli, men hun må jo få tid til å si hadde og fjerne det hun ønsker. Det er tøft nok å miste hvis de ikke skal holde på sånn i tilegg

Har du virkelig blitt fjernet allerede??? Trodde forum var for å snakke sammen jeg - på godt og vondt. Man har jo nesten mer bruk for et skjult forum i denne situasjonen enn ellers.. Dette synes jeg var dårlig :(

Har bedt de legge deg til igjen :) Var en misforståelse fra meg pga det ene innlegget om at du skullr fjernes. Var ikke meningen å være så kjapp på det!

Tusen takk m&m mini <3 vil gjerne få følge tråden min en dag eller to til, og så få slettet bildene mine :)

Tusen takk m&m mini <3 vil gjerne få følge tråden min en dag eller to til, og så få slettet bildene mine :)

Helt greit det. Lar deg stå der noen dager til når de har fått lagt deg til igjen, så kan du jo gi beskjed når du har fått fjernet det du vil fjerne osv. :)

Beklager misforståelsen :(

For å få dette klart.
Jeg har ikke mulighet til å følge med på hva alle har fjernet eller ikke, og kan kun følge med i forhold til kravene om å ha tilgang.

Reglene for dette er klare, og om man ikke står i terminlisten oppfyller man heller ikke kravene til skjult forum.

Dette er ikke for å være usympatisk e.l. men om man sier fra i terminlisten at man kan fjernes, så sier man samtidig fra at tilgangen til skjult forum kan fjernes.

Last edited:
Back
Topp