Skjult gruppe og navn på den?

Hva skal gruppa hete?

  • Februarbarna19

    Votes: 3 16,7%
  • Vinterlykke19

    Votes: 1 5,6%
  • Feb`N beb19

    Votes: 0 0,0%
  • Februarskattene19

    Votes: 12 66,7%
  • Februarmiraklene19

    Votes: 0 0,0%
  • Snøkrystallene19

    Votes: 2 11,1%
  • Valentinshjertene19

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    18

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Usikker på om jeg trår i moderator sitt område, men er bare å slette tråden om jeg skulle gå over grensa mi hehe.
Ser vi snart har oppfylt kravet om 5000 innlegg for å få skjult gruppe, vi har pr nå 3.353 innlegg så vi mangler bare 1.647 innlegg! Det klarer vi!:D

Har skrevet noen forslag på navn, liker dere dem? har du noen forslag?:D

:Heartred Februarbarna19
:Heartred Vinterlykke19
:Heartred Feb`N beb19
:Heartred Februarskattene19
:Heartred Februarmiraklene19
:Heartred Snøkrystallene19
:Heartred Valentinshjertene19 (eller valentinsrosene19)


Hva tenker dere? jeg syns det hadde vært stas med en banner og ei lukka gruppe der vi kanskje kan dele litt mer ting :)
 
Så bra st me nærme oss, litt skravling så e me der :)

Likte ❤️Februarskattene19
 
Februarskattene19:Heartblue
 
Der kom du meg i forkjøpet ;) Skulle lage en infotråd til dere i dag.
Nå mangler dere bare 1600 innlegg ;)

  1. Skravletråden deres - bruk denne aktivt! Her kan dere skrive om alt mulig, enten det er relevant for svangerskap og baby eller om det handler om helt andre ting. Finfin måte å samle innlegg på, da dere gjerne kan kjøre samtaler inne i tråden også. Så lenge innholdet er mer enn ett enkelt punktum eller komma (søppelposter liker vi ikke!), så er kravet til innholdskvalitet veldig avslappet. Det kan gjerne være nok med et smilefjes som en respons på forrige person sitt innlegg.

  2. Våre leker - dette er det aller beste tipset jeg har til dere. Her er det MYE potensiale for å raskt samle innlegg. Her kan dere opprette tråder med enkle forumleker, som "Personen under meg" eller "navneleker" eller hva som helst annet dere kommer på. Snik gjerne litt i andre termingrupper, for å få tips til hvilke leker dere kan kjøre. Om dere får med dere mange på disse lekene, vil innleggstallet stige fryktelig fort. Heller ikke her trenger man tenke så nøye gjennom hva man skriver, og man trenger ikke være redd for å dele noe man helst vil vente med å dele. Dette er utelukkende for moro :)

  3. Hvor langt er du på vei i dag? - Fin tråd som kan oppdateres av mange daglig, og dermed samle godt med innlegg.

  4. Selvfølgelig fortsette å poste innlegg og tråder om det dere lurer på, svare på andres spørsmål og tanker, og generelt sett være aktive.
I tillegg vil jeg oppfordre dere til å begynne å tenke på en tilgangsansvarlig, som tar ansvaret for å ta kontakt med Forumansvarlig Tamara når dere har nådd 5000 innlegg. Dersom dere skal endre litt på kriteriene som er satt for å bli medlem i skjult gruppe, kan dere gjerne ta en diskusjon på dette også allerede nå.

Dette kommer til å gå fort! ;)
Dere er jo i gang med alt dette allerede :)
 
Nåken som kunne tenkt seg å vært tilgangsansvarlig då? :) eg e kun på telefon så da e litt for tungvint... ;-)
 
Nåken som kunne tenkt seg å vært tilgangsansvarlig då? :) eg e kun på telefon så da e litt for tungvint... ;-)

jeg kan godt være :) om jeg får litt info hva det går ut på:D
 
jeg kan godt være :) om jeg får litt info hva det går ut på:D
Går vel helst ut på å sjekke at folk holde kriteriene med antall innlegg for å først få komme inn og så at dei overholde antall innlegg per mnd, så då e ein vel inne ein gang per mnd for å kontrollere medlemmene :)
 
Går vel helst ut på å sjekke at folk holde kriteriene med antall innlegg for å først få komme inn og så at dei overholde antall innlegg per mnd, så då e ein vel inne ein gang per mnd for å kontrollere medlemmene :)
Kan godt være :)
 
Hvor kommer den skjulte gruppen hen?
 
Back
Topp