Skjult gruppe - navneforslag

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Wihu! Da er vi bare 1500 innlegg sånn ca unna å få oss en skjult gruppe her på terminforumet :D

For dere som ikke kjenner til det med skjulte grupper så er det litt info om det i denne tråden :)

MEN, før vi får ordnet oss en gruppe må vi jo finne et navn til gruppa vår! Tenkte vi kunne legge inn forslag her så kan vi ta en avstemmingsrunde etterpå. Hva tenker dere om det?

Fyr løs, kom gjerne med navneforslag for juligruppa 2021 ❤️
 
Haha fort gjort :hilarious:
Jeg har bare vært litt ivrig og holdt litt telling :shy:
Bra du har oversikt! :D Litt ivrig etter å få skjult gruppe jeg også, da kan jeg endelig slippe meg litt mer løs føler jeg :p
 
Juligull var søtt. Julilykke også!

Mener å huske at fjorårsgruppen hadde julikulene20, kanskje greit å finne på noe eget?

Jeg kjenner jeg er lite kreativt selv om jeg har prøvd å tenke tenker bare juligavene21 :confused005 Eller Juliglede
 
Juligull var søtt. Julilykke også!

Mener å huske at fjorårsgruppen hadde julikulene20, kanskje greit å finne på noe eget?

Jeg kjenner jeg er lite kreativt selv om jeg har prøvd å tenke tenker bare juligavene21 :confused005 Eller Juliglede
Stemmer det, julikulene20 het de i år :) Juligavene var søtt syns jeg!
 
Haha, så enige vi alle er :love017 Har sett i andre grupper, det har det vært sykt mange forskjellige forslag. Her var vi samstemte!
 
Back
Topp