Skjult gruppe - navn

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Kanskje vi skal idemyldre litt om hvilket navn vi skal ha på skjult gruppe? De som vil kan slenge inn forslag, så kan en av oss lage en avstemning senere med navneforslag, hvor det forslaget med flest stemmer blir navnet på gruppen? Tenker at vi på et eller annet tidspunkt får en skjult gruppe her inne, til tross for den foreløpige stillheten :)

Skal vi ha et spesielt navn?
Trodde vi bare fortsatte her men at den ble skjult jeg..
Hva heter de andre gruppene da?
Er visst ikke så bevandret i forumverden :P

Mamma i Desember 2015?

Skal vi ha et spesielt navn?
Trodde vi bare fortsatte her men at den ble skjult jeg..
Hva heter de andre gruppene da?
Er visst ikke så bevandret i forumverden :p

Mamma i Desember 2015?

Det blir et skjult underforum inne på dette forumet, og det trenger et navn. Hvis du ser under/ved siden av nickene til ulike brukere her kan du se bannere som det f.eks står januarspirer, februar 2014 - skjult forum, marsboerne, april2015, septemberlykke osv... ;)

Jeg er så lite kreativ på slikt, men av forslagene lengre opp så stemmer jeg på:

Desemberglede
Desemberlykke

Jeg er så lite kreativ på slikt, men av forslagene lengre opp så stemmer jeg på:

Desemberglede
Desemberlykke

Så bra :) Jeg tenker jeg lager en avstemning når det er kommet inn flere forslag og vi nærmer oss 5000 innlegg. :)

Hva går en skjult gruppe ut på da?:)

Skjult gruppe er kun for dem som har termin i desember. Det er en lukket gruppe for de av oss som står på terminliste med termin i desember, har skrevet 50 innlegg her inne på desember og som har vært medlem i 30 dager. Det som skrives inne på skjult kan ikke ses av noen andre enn dem som har tilgang til gruppen. Det vil si at snikere fra andre termingrupper eller forumgrupper kan se hva som står der. Når man googler ting vil man heller ikke få opp ting som står på skjult forum. Det er liksom det samme som en hemmelig og lukket gruppe på facebook, bare at det er her i stede for. Veldig kjekt, syns jeg :)

Vi nærmer oss skjult gruppe nå! Husk også at man må ha skrevet et visst antall innlegg selv for å få være med i gruppa da! Så her er det bare å skrive i vei ;)

Vi nærmer oss skjult gruppe nå! Husk også at man må ha skrevet et visst antall innlegg selv for å få være med i gruppa da! Så her er det bare å skrive i vei ;)
Vet du om det Går det ann å se hvor mange innlegg man har skrivd selv :)?

Er det poeng eller post som teller for og bli medlem av skjult gruppe?:)

34 innlegg igjen til de kvalifiserer til skjult gruppe :-) Godt jobba :-)

Back
Topp