Skjult gruppe info!

Da er alle sendt inn for å legges til (de som mangler enten innlegg eller har for kort medlemstid får melding om det).

Hvis flere vil legges til så er det supert om dere sender dm til enten meg eller @Helene90! ☺️❤️
(Det ble fare for å legge til dobbelt når det ble kommentert her :hilarious: )

Gleder meg til å få skjult med alle sammen :love017
 
Da er alle sendt inn for å legges til (de som mangler enten innlegg eller har for kort medlemstid får melding om det).

Hvis flere vil legges til så er det supert om dere sender dm til enten meg eller @Helene90! ☺️❤️
(Det ble fare for å legge til dobbelt når det ble kommentert her :hilarious: )

Gleder meg til å få skjult med alle sammen :love017
Supert, så flinke dere er!
 
Jeg har aldri vært i skjult før, og spør dumt :smiley-ashamed004 Hvordan kommer vi inn på skjult forum? Får vi varsel vi trykker på for å gå inn på skjult? Eller hvordan fungerer det?:hilarious::think005
 
Jeg har aldri vært i skjult før, og spør dumt :smiley-ashamed004 Hvordan kommer vi inn på skjult forum? Får vi varsel vi trykker på for å gå inn på skjult? Eller hvordan fungerer det?:hilarious::think005
Bare trykker deg inn som på en vanlig tråd her inne, når den kommer, pleier å ligge øverst ;) :happy: forumansvarlig sa de jobbet med å få den opp nå
 
Jeg har aldri vært i skjult før, og spør dumt :smiley-ashamed004 Hvordan kommer vi inn på skjult forum? Får vi varsel vi trykker på for å gå inn på skjult? Eller hvordan fungerer det?:hilarious::think005
Det blir liggende som en tråd helt i toppen, legger ved bilde så ser du den. Så når man er medlem og trykker seg inn der så finner man tråder som er laget der inne - som er skjult for ikke-medlemmer
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240213_165242_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240213_165242_Samsung Internet.jpg
    460,8 KB · Visninger: 15
Åååh jeg har jo tabba meg og aldri laget en profil kun brukt kallenavn i prøvere-forumet :banghead: Vil gjerne inn i skjult forum, men er jo 1 måned til jeg kan bli med sånn som reglene er nå :smiley-angry017
 
Ser ut som vi har en teknisk feil med skjult-forumet vårt, at det altså ikke er skjult akkurat nå. Forumansvarlig har fått beskjed men tror ikke de jobber nå så sent på dagen, forhåpentligvis er det i orden snart og at alle som oppfyller kravene blir lagt til ☺️❤️
 
Jeg vil gjerne ha tilgang. Har sendt mld til tilgangsansvarlig, og kan se forumet nå, sannsynligvis pga feilen. Meeen står ikke at jeg har tilgang på lista inne på skjult forum enda. :)
 
Jeg vil gjerne ha tilgang. Har sendt mld til tilgangsansvarlig, og kan se forumet nå, sannsynligvis pga feilen. Meeen står ikke at jeg har tilgang på lista inne på skjult forum enda. :)
Det kan ta 1-3 dager før man får tilgang. Og listen blir oppdatert innimellom når flere er blitt lagt til :)
 
Ser ut som vi har en teknisk feil med skjult-forumet vårt, at det altså ikke er skjult akkurat nå. Forumansvarlig har fått beskjed men tror ikke de jobber nå så sent på dagen, forhåpentligvis er det i orden snart og at alle som oppfyller kravene blir lagt til ☺️❤️
Bra du/dere har gitt beskjed :)
 
Bare trykker deg inn som på en vanlig tråd her inne, når den kommer, pleier å ligge øverst ;) :happy: forumansvarlig sa de jobbet med å få den opp nå
Det blir liggende som en tråd helt i toppen, legger ved bilde så ser du den. Så når man er medlem og trykker seg inn der så finner man tråder som er laget der inne - som er skjult for ikke-medlemmer
Tusen takk :Heartred
 
Er den skjulte gruppen oppe og går? :angelic: Vil så gjerne bli medlem, men har ikke sett noe:smiley-angelic002
 
Da skal den tekniske feilen som var med skjult være fikset. Send dm til meg eller @Helene90! for å få tilgang ☺️❤️
 
Gleder meg til jeg også kan melde meg inn ❤️ Kom inn oktober gruppa i går så er vel en god stund til jeg har skrevet nok innlegg :hilarious:
 
Back
Topp