Skjult gruppe blir laget!

Hva er kriteriene for å få tilgang ?
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 3000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i lag finne et navn, deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig.

I lag med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

TuMmY LoVe

Hvordan vet jeg om jeg har skrevet nok innlegg til å kunne bli med i den skjulte gruppen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan funker dette med skjult gruppe?
Blir det et festet innlegg øverst?
Er det for å kunne diskutere ting som ikke alle kan se?
Blir som denne gruppen? Med forskjellige tråder? Nesten som dobbelt av denne slik at det blir tråder både her og i den hemmelige gruppen?

Masse spørsmål for har ikke vært medlem av en hemmelig gruppe før;)

Hvordan funker dette med skjult gruppe?
Blir det et festet innlegg øverst?
Er det for å kunne diskutere ting som ikke alle kan se?
Blir som denne gruppen? Med forskjellige tråder? Nesten som dobbelt av denne slik at det blir tråder både her og i den hemmelige gruppen?

Masse spørsmål for har ikke vært medlem av en hemmelig gruppe før;)

Det blir en gruppe slik som denne, men det er kun vi i april som kan se den. Om man ikke er aktiv på 1 mnd så blir man "kastet" ut og har ikke tilgang til gruppen.

Man kan bli medlem av gruppen igjen ved å være aktiv. Man forhindrer på denne måten troll og snikere som kun er nysgjerrige ;)

Jeg tenker så at det er tråder som er "sensitive" som vil komme til å havne på det skjulte :)

TuMmY LoVe

[quo te="clazica, post: 17743027, member: 10895"]Hvordan vet jeg om jeg har skrevet nok innlegg til å kunne bli med i den skjulte gruppen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app[/quote]

På din profil kan du se antall innlegg. Bare husk på at du må ha skrivd nok innlegg her inne på april :)

TuMmY LoVe

Jeg kan tenke meg at "fødesteder" blir flytta til skjult. Eller? :) Noen flere tråder, kanskje?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok:) så da blir det på en måte to aprilforum og følge med på?:)
Er det fra vinskreiv oss på terminliste eller noe slikt vi ble medlem på april?:)

Får sett hvor mange innlegg jeg har skrevet, men det er jo totalt over alt. Ikke bare her inne :-o :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp