Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, føles litt tryggere der inne på en måteGleder meg til å slippe meg mer løs
JippiWoho! 5000!
Woho! 5000!
Aner ikke, første gang jeg er med aktivt i et forumHvor raskt kommer den hemmelige gruppa opp og gå?
Har sendt melding til forumansvarlig, men siden det er helg så vet jeg ikke hvor mye tid de bruker her inne. Håper vi får gruppe i løpet av helga, hvis ikke er det vel senest mandagHvor raskt kommer den hemmelige gruppa opp og gå?
Er første gang jeg er med i termingruppe, når vi får privat gruppe, hvordan blir man med i den?? kanskje dumt spm, men blir gøy å bli med i privat gruppeHar sendt melding til forumansvarlig, men siden det er helg så vet jeg ikke hvor mye tid de bruker her inne. Håper vi får gruppe i løpet av helga, hvis ikke er det vel senest mandag
Er første gang jeg er med i termingruppe, når vi får privat gruppe, hvordan blir man med i den?? kanskje dumt spm, men blir gøy å bli med i privat gruppe
Okei ❤ så om man har det, da blir man medlem automatisk da eller?Du må ha postet 50 innlegg i den åpne tråden, tror jeg. Så kan man sette aktivitetskrav for å opprettholde medlemskap over tid også tror jeg. Mener vi hadde det i starten på desember 2018.
Gledes over at vi har nok til privat gruppe nå! Men hvor sjekker man hvor mange innlegg man har?
Okei ❤ så om man har det, da blir man medlem automatisk da eller?
Takk er det da man får en sånn "tag" under nicket sitt? (Sånn som du har "desemberlykke2018")?Tilgangsansvarlig legger en til. Jeg tror det blir opprettet en tråd med mer informasjon snart, men det går jo an å gå inn i en av de andre termingruppene for å sjekke hva som står i deres
Takk er det da man får en sånn "tag" under nicket sitt? (Sånn som du har "desemberlykke2018")?
Jeg fikk svar fra forumansvarlig nå for et kvarter siden Blir kanskje skjult gruppe i helgen!?Har sendt melding til forumansvarlig, men siden det er helg så vet jeg ikke hvor mye tid de bruker her inne. Håper vi får gruppe i løpet av helga, hvis ikke er det vel senest mandag
https://forum.babyverden.no/threads/velkommen-til-juli-2021-gruppen.1995767/Er første gang jeg er med i termingruppe, når vi får privat gruppe, hvordan blir man med i den?? kanskje dumt spm, men blir gøy å bli med i privat gruppe