Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Jeg har sendt melding, men ikke skjedd noe. Det er noen krav man må innfri, blant annet 50 innlegg/kommentarer.Bare meg som ikke helt har skjønt den greia?![]()
eller kan noen forklare hvordan man får tilgang?
jeg vil også ha banner på navnet mitt!
![]()
Send meg en PMBare meg som ikke helt har skjønt den greia?![]()
eller kan noen forklare hvordan man får tilgang?
jeg vil også ha banner på navnet mitt!
![]()
Samme her! Jeg har sendt melding, men ikke skjedd noe. Det er noen krav man må innfri, blant annet 50 innlegg/kommentarer.

Står en infotråd på forsiden av Desember 2025-forumet om hvordan en får tilgang til skjult forum og info om reglene for å beholde tilgangen.Ikke skjønt det selv men nå har jeg ikke lett etter det heller, bare sett prat om det![]()

Sendt deg melding.Står en infotråd på forsiden av Desember 2025-forumet om hvordan en får tilgang til skjult forum og info om reglene for å beholde tilgangen.
Er festet til toppen![]()
Ser du har skrevet en del på våre leker så tror ikke du er så alt for langt unnaJeg prøver også å få tilgang, men tror ikke jeg har nok kommentarer og derfor ikke oppfyller kravet. Men prøver virkelig å få det til
![]()
Prøver for harde livetSer du har skrevet en del på våre leker så tror ikke du er så alt for langt unna
Har du sjekket på profilen din hvor mange innlegg/kommentarer du har her inne?
. Nei, telte ikke i går. Skal telle litt seinere å se om jeg er i mål.