Skjult forum

sentute84

Flørter med forumet
Julemiraklene 2025
Bare meg som ikke helt har skjønt den greia? :blackeye: :angelic: eller kan noen forklare hvordan man får tilgang? :bored: jeg vil også ha banner på navnet mitt! :arghh:

Bare meg som ikke helt har skjønt den greia? :blackeye: :angelic: eller kan noen forklare hvordan man får tilgang? :bored: jeg vil også ha banner på navnet mitt! :arghh:
Samme her! Jeg har sendt melding, men ikke skjedd noe. Det er noen krav man må innfri, blant annet 50 innlegg/kommentarer.

Send meg en PM :happy:

Samme her! Jeg har sendt melding, men ikke skjedd noe. Det er noen krav man må innfri, blant annet 50 innlegg/kommentarer.

Tror du skal ha fått tilgang nå, du har hvertfall banner på plass :hello2

Ikke skjønt det selv men nå har jeg ikke lett etter det heller, bare sett prat om det:)

Ikke skjønt det selv men nå har jeg ikke lett etter det heller, bare sett prat om det:)
Står en infotråd på forsiden av Desember 2025-forumet om hvordan en får tilgang til skjult forum og info om reglene for å beholde tilgangen.

Er festet til toppen :happy:

Jeg tror at kun de som har banneret kan se linken til skjult gruppe:happy:

Ser du har banneret ved navnet ditt.

Og jeg legger ved bilde der du ser hvor den skjulte gruppa ligger, får du den opp?

Vedlegg

• IMG_2701.png
    IMG_2701.png
    874,3 KB · Visninger: 23
Back
Topp