Skjult forum

Hva skal skjult forum hete?

  • Novembernurkene 2023

    Votes: 13 23,6%
  • Novemberlykke 2023

    Votes: 10 18,2%
  • Novembergull 2023

    Votes: 8 14,5%
  • Novemberninjaer 2023

    Votes: 5 9,1%
  • Novemberknøtta 2023

    Votes: 4 7,3%
  • Novemberskattene 2023

    Votes: 3 5,5%
  • Novemberbarna 2023

    Votes: 7 12,7%
  • Novemberspirene 2023

    Votes: 7 12,7%
  • Novemberstrålene 2023

    Votes: 5 9,1%
  • Novemberønskene 2023

    Votes: 3 5,5%
  • Novemberbabyene 2023

    Votes: 3 5,5%
  • Novembersmulene 2023

    Votes: 2 3,6%
  • Novembermagi 2023

    Votes: 8 14,5%
  • Novemberbombene 2023

    Votes: 1 1,8%
  • Novembernoobs 2023

    Votes: 0 0,0%
  • Novemberluringene 2023

    Votes: 2 3,6%
  • Novembersnikene 2023

    Votes: 0 0,0%
  • Novemberfnuggene 2023

    Votes: 26 47,3%
  • Novemberbebisene 2023

    Votes: 3 5,5%
  • Småfnuggene 2023

    Votes: 6 10,9%
  • Snøfnuggene 2023

    Votes: 9 16,4%
  • 6

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    55
  • Avstemningen er avsluttet .

Lykkelig.Mamma

Gift med forumet
Novemberlykke 2020
❤Januarlykke 2022❤
Novemberfnuggene 2023
Nå har vi bikket 5000 innlegg og får skjult forum snart, så da må vi finne navn! Her er en avstemning med alle forslagene som har kommet, dere kan stemme på flere alternativ og avstemningen stenger om 3 dager (mandag). Dersom det skulle være likt mellom noen, tar vi en egen avstemning mellom de.

@*Maya* har tilbydd seg å være tilgangsansvarlig, er det noen som kunne tenkt seg å være det sammen med henne?
 
Ser det havnet et "6" som svaralternativ, den skulle altså ikke være der:hilarious: Meen det går bare å legge til, ikke fjerne
 
Last edited:
Det er egentlig samme for meg hva som vinner, men jeg skjønner ikke helt forslaget novembernoobs? Det er ikke så hyggelig å bli kalt noob, sånn jeg kjenner det uttrykket :hilarious::wacky:
Så det ikke engang før du nevnte det. Such a noob :hilarious:
 
Fnuggene er søtt nok, men jeg liker ikke bøyningen, høres feil ut! :p Vet det bare er meg. Hva med «Novemberfnugga 23». Eller bare «Novemberfnugg 23»?
 
Det er egentlig samme for meg hva som vinner, men jeg skjønner ikke helt forslaget novembernoobs? Det er ikke så hyggelig å bli kalt noob, sånn jeg kjenner det uttrykket :hilarious::wacky:
Haha- tenkte ikke sånn på det da jeg foreslo det :hilarious: Bare likte bokstavrimet jeg.
 
Sniker..

Jeg synes Novembernoobs var ett at de kuleste! Garantert ikke blitt brukt før :hilarious:

Noob betyr vel "nybegynner" på teen språk? I hvertfall her jeg bor :)
 
Å kalle noen en noob betyr at de er dårlig på det de gjør..
Direkte oversatt fra newbie (noob) så betyr det nybegynner ja, men det er ikke sånn det blir brukt som slang. Ikke noe jeg er interessert i å kalle mitt første barn.
 
Fnuggene er søtt nok, men jeg liker ikke bøyningen, høres feil ut! :p Vet det bare er meg. Hva med «Novemberfnugga 23». Eller bare «Novemberfnugg 23»?
Synes novemberfnuggene høres bra ut jeg!:joyful: Høres mer riktig ut for meg, og det er jo det som er riktig bøyning? Her har vi nok bare egne preferanser tror jeg :p
 
Sniker..

Jeg synes Novembernoobs var ett at de kuleste! Garantert ikke blitt brukt før :hilarious:

Noob betyr vel "nybegynner" på teen språk? I hvertfall her jeg bor :)
Ja nettopp, og jeg har aldri hørt noen bruke det i positiv forstand. Slengkommentarer som "er du helt noob, eller?" hvis noen gjør noe feil/klønete f.eks. Ville ikke kalt en mamma eller en baby noob :hilarious:
 
Strålene likte jeg kjempegodt! November er så mørk og fæl, men dette lyser jo definitivt opp litt :love7
 
Ja nettopp, og jeg har aldri hørt noen bruke det i positiv forstand. Slengkommentarer som "er du helt noob, eller?" hvis noen gjør noe feil/klønete f.eks. Ville ikke kalt en mamma eller en baby noob :hilarious:
Hehe det er jeg absolutt enig i :hilarious:

Jeg bare tenkte at babyer er jo nybegynnere i livet :hilarious:
 
Er det sånn at man MÅ ha det banneret ved siden av navnet når vi blir med i lukket forum eller er det valgfritt? Bare sånn hvis det blir noe man ikke liker så godt, om vi kan velge eller ikke :).
 
Er det sånn at man MÅ ha det banneret ved siden av navnet når vi blir med i lukket forum eller er det valgfritt? Bare sånn hvis det blir noe man ikke liker så godt, om vi kan velge eller ikke :).
Tror det er sånn at man automatisk får det ved siden av navnet sitt, har hvertfall vært det tidligere:)
 
Synes novemberfnuggene høres bra ut jeg!:joyful: Høres mer riktig ut for meg, og det er jo det som er riktig bøyning? Her har vi nok bare egne preferanser tror jeg :p
Det er valgfritt på bokmål og a ending på nynorsk. Jeg bare synes ene ikke høres riktig ut.
 
Back
Topp