eudaimonia
Glad i forumet
Plutselig har linken til det skjulte forumet forsvunnet for meg... kjenner ikke godt nok til reglene, men er det slik at man kan miste tilgang når man først har kommet inn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis man ikke følger aktivitetskravet mistet man tilgangenPlutselig har linken til det skjulte forumet forsvunnet for meg... kjenner ikke godt nok til reglene, men er det slik at man kan miste tilgang når man først har kommet inn?
Hvis man ikke følger aktivitetskravet mistet man tilgangen
Hvor mange innlegg i løpet av 30 dager er egentlig kravet? Står ved inaktivitet/lite aktivitet, men det er jo opp til spekulasjon. Kanskje det skal skrives inn på der kravene står?Hvis man ikke følger aktivitetskravet mistet man tilgangen
Trenger ikke skrive 50 nye her neiOg da må jeg skrive 50 innlegg her for å få tilgang igjen?
Tror ikke jeg har vært inaktiv i over 30 dager for å være helt ærlig.. Akk o Ve! Sånn er det å ikke være en av de mest aktive...
Ser at de har gjort om hele formuleringen for moderator sin side, den var ikke sånn når jeg lagret kraveneHvor mange innlegg i løpet av 30 dager er egentlig kravet? Står ved inaktivitet/lite aktivitet, men det er jo opp til spekulasjon. Kanskje det skal skrives inn på der kravene står?
Pr nå har vi ikke innført karantenetidDa har jeg fått karantenetid nå?
Pr nå har vi ikke innført karantenetid
Det som står i tråden inne på forumet for oss som er tilgangsansvarlige:
«
Reglene for å beholde tilgangen til skjult er som følger:
- Skrive minst 10 innlegg i løpet av 30 dager inne på skjult forum.
- Medlemmene av skjult gruppe kan allikevel selv bli enige om hvilke kriterier som skal stilles for å beholde tilgangen til skjult. Noen grupper velger for eks. å kreve minst 30 innlegg i måneden for å beholde tilgangen. Andre holder seg til 10 innlegg. Det viktige er uansett at dere blir enige om reglene i fellesskap, og at det informeres om reglene også på den åpne termingruppen.»