Skjult forum

eudaimonia

Glad i forumet
Plutselig har linken til det skjulte forumet forsvunnet for meg... kjenner ikke godt nok til reglene, men er det slik at man kan miste tilgang når man først har kommet inn? :confused004
 
Plutselig har linken til det skjulte forumet forsvunnet for meg... kjenner ikke godt nok til reglene, men er det slik at man kan miste tilgang når man først har kommet inn? :confused004
Hvis man ikke følger aktivitetskravet mistet man tilgangen :)
 
Hvis man ikke følger aktivitetskravet mistet man tilgangen :)

Og da må jeg skrive 50 innlegg her for å få tilgang igjen? :arghh:

Tror ikke jeg har vært inaktiv i over 30 dager for å være helt ærlig.. Akk o Ve! Sånn er det å ikke være en av de mest aktive... :dead:
 
Hvis man ikke følger aktivitetskravet mistet man tilgangen :)
Hvor mange innlegg i løpet av 30 dager er egentlig kravet? Står ved inaktivitet/lite aktivitet, men det er jo opp til spekulasjon. Kanskje det skal skrives inn på der kravene står?:happy:
 
Og da må jeg skrive 50 innlegg her for å få tilgang igjen? :arghh:

Tror ikke jeg har vært inaktiv i over 30 dager for å være helt ærlig.. Akk o Ve! Sånn er det å ikke være en av de mest aktive... :dead:
Trenger ikke skrive 50 nye her nei :)

ser også at de har gjort om på formuleringen av aktivitetskravet i mars (etter at jeg lagret hva som var kravene fra babyverden sin side).
Send meg en pm så kommer du inn igjen :)
 
Hvor mange innlegg i løpet av 30 dager er egentlig kravet? Står ved inaktivitet/lite aktivitet, men det er jo opp til spekulasjon. Kanskje det skal skrives inn på der kravene står?:happy:
Ser at de har gjort om hele formuleringen for moderator sin side, den var ikke sånn når jeg lagret kravene ;)
 
  • Liker
Reactions: V90
Åj, ser jeg også har mistet tilgangen min plutselig:eek:
 
Jeg har heller ikke vært innaktiv. Følger med forumet hver dag. Rekker nok ikke svare eller kommenter hele tiden for å vise min ktivitet. Men det gir meg mye av å lese andres innlegg og tanker.
Ikke alle som har hjemmekontor :woot:
 
Det som står i tråden inne på forumet for oss som er tilgangsansvarlige:

«
Reglene for å beholde tilgangen til skjult er som følger:
  • Skrive minst 10 innlegg i løpet av 30 dager inne på skjult forum.
    • Medlemmene av skjult gruppe kan allikevel selv bli enige om hvilke kriterier som skal stilles for å beholde tilgangen til skjult. Noen grupper velger for eks. å kreve minst 30 innlegg i måneden for å beholde tilgangen. Andre holder seg til 10 innlegg. Det viktige er uansett at dere blir enige om reglene i fellesskap, og at det informeres om reglene også på den åpne termingruppen.»
 
62129DCC-2CF8-4B1F-8840-5563330251C3.png
 
Det som står i tråden inne på forumet for oss som er tilgangsansvarlige:

«
Reglene for å beholde tilgangen til skjult er som følger:
  • Skrive minst 10 innlegg i løpet av 30 dager inne på skjult forum.
    • Medlemmene av skjult gruppe kan allikevel selv bli enige om hvilke kriterier som skal stilles for å beholde tilgangen til skjult. Noen grupper velger for eks. å kreve minst 30 innlegg i måneden for å beholde tilgangen. Andre holder seg til 10 innlegg. Det viktige er uansett at dere blir enige om reglene i fellesskap, og at det informeres om reglene også på den åpne termingruppen.»

Ja, her var det mye nytt for meg :wideyed:
Takk for info. Sender deg en pm :)

 
Back
Topp