Skjult forum

Stinemoren89

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Får ikke opp Skjult forum på appen! Skikkelig slitsomt! Andre som har problemer med dette??? :( :) har prøvd å avinstallere osv...... *irritert*

Jeg slet med det der ei stund, prøv å tøm logg/buffer på mobilen. Det som funka til meg [emoji4]

Hei!

Sjekk ut linken under, ellers anbefaler vi at dere bruker nettleseren på mobilen i stedet. :) Ha ei riktig god påske!

http://forum.babyverden.no/threads/informasjon-om-forumapp-6-april.1878349/
Hvis dere hele tiden anbefaler å bruke nettleser på mobil istedenfor app, hvorfor har dere appen på markedet? Burde dere ikle trekke den tilbake da? Jeg vet at du bare er moderator og sikkert ikke vet svaret på det, men det er ganske forvirrende og irriterende for oss brukere. Også fordi det er mye mer behagelig å lese i appen enn via nettleser for mobil (synes jeg personlig i hvert fall).

Det som hjalp for meg var å avinstallere appen og installere på nytt, da kom skjult forum opp også:)

Jeg har avinstallert og installert på nytt og alt mulig rart, men det funker fremdeles ikke [emoji23] heeelt enig med onskedrom om at det er ganske frustrerende å hele tiden få høre at en kan gå via nettleseren. Det er langt ifra det samme og det blir ikke brukt like mye pga tilgjengelighet og enkel bruk. Om jeg ville bruke nettleseren hadde jeg jo ikke lastet ned appen...

Eg er heilt enige i att det burde vært lagt opp bedre i appen. For oss så har utruligt dårligt internett er det mye lettare å gå inn via appen enn nettlesar, det tar så lang tid att ofte stopper pga tiden det tar(holder lenge nok for meg att appen henger seg opp grunnet nettet). Har derfor aldri vurdert å be om tilgang til skjult forum.

Jeg er helt enige med dere om at det er slitsomt nå med disse problemene i appen, og hadde jeg kunne fikset det selv så hadde det ikke vært slik. Vi må dessverre bare vente til utvikleren av appen retter opp i problemet. Men som nevnt før, forumet fungerer utmerket i nettleseren, der har man i tillegg mange fler valg og funksjoner enn i appen. Hvorfor vi har en app når vi anbefaler nettleser? Slik at dere kan velge selv ;)

Back
Topp