Skjult forum

Likte junigull❤️ og BMC om du vil ta på deg jobben så har du min stemme :)

Jeg kan fint ta på meg jobben som tilgangsansvarlig, men om noen andre ønsker den jobben er det ikke et must for meg :) vi kan opprette en egen tråd der de som ønsker jobben kan melde seg?

Ja det var en veldig god ide :-) er jo greit at alle som vil får mulighet :-)
Men tror at du hadde passet veldig godt til det :-)

Jeg kan fint ta på meg jobben som tilgangsansvarlig, men om noen andre ønsker den jobben er det ikke et must for meg :) vi kan opprette en egen tråd der de som ønsker jobben kan melde seg?

Du må gjerne være tilgangsansvarlig :):) stemmer på deg :D

Og jeg liker Junigull 2016 <3

BMC - du kan godt få lov til å være tilgangsansvarlig. Virker som du har peiling ;) Hvis du er tilgangsansvarlig, er det du som gir beskjed til forumansvarlig om å lage skjult gruppe, og hvilket navn vi vil ha?

Da har jeg opprettet en tråd der folk kan skrive om de har andre forslag:-)

Fristen er til lørdag kl 12, og hvis det kommer inn andre forslag så stemmer vi, og hvis ikke så bli BMC tilgangsansvarlig og navnet blir : ♡Junigull 2016♡

:-):-) virker jo som om de fleste er enige, men nå får alle som ønsker en sjanse hvertfall :-) :-)

Da har jeg opprettet en tråd der folk kan skrive om de har andre forslag:)

Fristen er til lørdag kl 12, og hvis det kommer inn andre forslag så stemmer vi, og hvis ikke så bli BMC tilgangsansvarlig og navnet blir : ♡Junigull 2016♡

:):) virker jo som om de fleste er enige, men nå får alle som ønsker en sjanse hvertfall :) :)
Ja, det er jo fint at alle kan få en sjanse som vil :-)

Ja til skjult forum :) junigull er topp!!

Back
Topp