Skjult forum

Hva mener du med det..? Kan ikke alle bli?

Junigull var skikkelig herlig navn!

Sorry, jeg er temmelig slow nå etter insane mange timer uten søvn.. Har jo lest innlegget om skjult gruppe fra før,er det mulig...

Hva med skjult forum? Må man ha et visst antall innlegg for å være med da eller?? Skjønner ikke dette jeg:p første gangen jeg er medlem av slikt forum så!

Hva med skjult forum? Må man ha et visst antall innlegg for å være med da eller?? Skjønner ikke dette jeg:p første gangen jeg er medlem av slikt forum så!

Det ligger en tråd som heter "info vdr skjult gruppe" eller noe sånn, og der står kravene for å bli med :-)

Du må ha laget eget nick og skrevet minst 50 innlegg her inne i juni-forumet :-) og så må du ha vært medlem i babyverden i en mnd tror jeg :-)

Synes junigull var kjempefint forslag:-) er også enig i det :-)

Det ligger en tråd som heter "info vdr skjult gruppe" eller noe sånn, og der står kravene for å bli med :-)

Du må ha laget eget nick og skrevet minst 50 innlegg her inne i juni-forumet :-) og så må du ha vært medlem i babyverden i en mnd tror jeg :-)
Aaah! :) så greit da! Tusen takk :)

Sorry, jeg er temmelig slow nå etter insane mange timer uten søvn.. Har jo lest innlegget om skjult gruppe fra før,er det mulig...
Hehe, fort gjort!:)

JuniGull er fint navn men ser at også at jeg blir da ikke med, har ikke nokk innlegg :(

Er jo bare å begynne å skrive innlegg, 50 får man fort :)

De som ikke har nok innlegg blir jo å få nok innlegg etter hvert ;) bare å skrive i vei :) også må man ha vært medlem på bv i en måned.

Blir man automatisk med igjen når man får nok innlegg?
Jeg har heller ikke nok pr nå....

Uansett et fint navn ja!

Back
Topp