Skjult forum

Laura

Glad i forumet
Er det mye liv på det skjulte forumet? Ser jeg må skravle litt for å komme inn der ;-)

Det er ganske likt enno. Tar seg meir opp lengre ut i svangerskapet - på begge plassar :)

Det er ganske likt alle plasser egentlig. ;)

Jeg vil inn.. Men meldte meg ikke inn her før positiv test, så er visst litt tid igjen

Ja må nok skravle litt til :-P aner jo ikke hvor mange innlegg jeg har her inne nå. Er vel bare det jeg mangler :-)

Sjekk ut topptråden ang skjult forum:)

Vil også inn, så man kan dele hverandres hemmeligheter. Litt kjipt å leve i en boble man ikke kan dele med folk :)

Sikkert et dumt spm men hvordan sjekke hvor mange innlegg jeg har skrivd her inne?

Og hvor finner man evnt det skjulte forumet ett godkjenning?

Det er vanskelig å sjekke antall innlegg via appen, men hvis du bruker nettleseren på tlf og logger deg inn på bv. Så går du inn på profil siden din og sjekker antall innlegg. Da må du bare telle :)
Soletti jeg skal sjekke om tamara har gitt deg tilgang :)

tror nok jeg må vente lengre enn deg.. jeg meldte meg inn i går :)

Jeg for min del fatter ikke hvorfor minimum 50 innlegg.. Men men... Ett litt mer "privat" forum hadde kanskje satt i gang skravla litt mero_O

Jeg for min del fatter ikke hvorfor minimum 50 innlegg.. Men men... Ett litt mer "privat" forum hadde kanskje satt i gang skravla litt mero_O
Det er vel for at man vil ha aktive medlemmer der går jeg ut ifra. Så ikke "alle" kan komme inn å se. Da er jo hele poenget borte :-)

Men er man såååå nysgjerrig tenker jeg, så greier man å hive 50 innlegg rundt om for å komme inn... Føler meg kynisk:-P

Back
Topp