Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forrige gang vet jeg om ei som snoka noe helt sinnsykt. Hvordan hun fant ut at det var meg det vet jeg ikke men det ødela vårt vennskap for å si det sånn da hun spurte om det kallenavnet var meg! Gudene vet, hun sitter sikkert å snoker denne gangen å fordi hun ikke har noe annet å gjøreIkke jeg heller. Hva er vitsen med skjult forum? Hehe
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hahaha! Bare la henne. Får håpe hum leser denne og skjønner hvor patetisk alle synes hun erForrige gang vet jeg om ei som snoka noe helt sinnsykt. Hvordan hun fant ut at det var meg det vet jeg ikke men det ødela vårt vennskap for å si det sånn da hun spurte om det kallenavnet var meg! Gudene vet, hun sitter sikkert å snoker denne gangen å fordi hun ikke har noe annet å gjøre
Ja, går jo ikke Ann! Sånn er det å ikke ha venner å bare Sture hjemme. Jeg var den siste venninnen hennes, men ikke akkurat venninne etter det hun gjorde(var jo noe annet også da)!Hahaha! Bare la henne. Får håpe hum leser denne og skjønner hvor patetisk alle synes hun er
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Fy søren for en bitch! Må jo skjønne at når du ikke sier noe, så er det PRIVAT!! Arrrggh!Jeg måtte være inaktiv en stund på grunn av en idiot av et familiemedlem som snoka sånn! Hun la sammen 1 + 1 og kom frem til at tidspunktet jeg reiste utenbys passet med tidspunktet jeg ble gravid og skjønte at jeg hadde hatt assistert og fortalte det videre. Hater hun og ønsker henne et liv så hun kan slutte å stappe nesa si over alt der den ikke hører til. Kjerring.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Fy faan bitch ass! Sånn er det med noen som kjeder seg . Syns det er dårlig gjort. Mitt vennskap endte med det. Var det som fikk begeret til å renne overJeg måtte være inaktiv en stund på grunn av en idiot av et familiemedlem som snoka sånn! Hun la sammen 1 + 1 og kom frem til at tidspunktet jeg reiste utenbys passet med tidspunktet jeg ble gravid og skjønte at jeg hadde hatt assistert og fortalte det videre. Hater hun og ønsker henne et liv så hun kan slutte å stappe nesa si over alt der den ikke hører til. Kjerring.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app