Skjult forum

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvorfor er det så lite aktivitet der?

Ikke jeg heller. Hva er vitsen med skjult forum? Hehe:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har søkt for lenge siden, men står bre request pending, og jeg vet jeg tilfredsstiller kravene :-/

Det er nok grunnen til at det er lite aktivitet der. Det er ingen som er pålogget og kan godkjenne:)

Tror ikke hun er så aktiv lenger hun som godkjenner... Er daut der så den kunne like godt vært fjernet..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikke jeg heller. Hva er vitsen med skjult forum? Hehe:)

Forrige gang vet jeg om ei som snoka noe helt sinnsykt. Hvordan hun fant ut at det var meg det vet jeg ikke men det ødela vårt vennskap for å si det sånn da hun spurte om det kallenavnet var meg! Gudene vet, hun sitter sikkert å snoker denne gangen å fordi hun ikke har noe annet å gjøre

Forrige gang vet jeg om ei som snoka noe helt sinnsykt. Hvordan hun fant ut at det var meg det vet jeg ikke men det ødela vårt vennskap for å si det sånn da hun spurte om det kallenavnet var meg! Gudene vet, hun sitter sikkert å snoker denne gangen å fordi hun ikke har noe annet å gjøre
Hahaha! Bare la henne. Får håpe hum leser denne og skjønner hvor patetisk alle synes hun er:)

Hahaha! Bare la henne. Får håpe hum leser denne og skjønner hvor patetisk alle synes hun er:)

Ja, går jo ikke Ann! Sånn er det å ikke ha venner å bare Sture hjemme. Jeg var den siste venninnen hennes, men ikke akkurat venninne etter det hun gjorde(var jo noe annet også da)!

Jeg måtte være inaktiv en stund på grunn av en idiot av et familiemedlem som snoka sånn! Hun la sammen 1 + 1 og kom frem til at tidspunktet jeg reiste utenbys passet med tidspunktet jeg ble gravid og skjønte at jeg hadde hatt assistert og fortalte det videre. Hater hun og ønsker henne et liv så hun kan slutte å stappe nesa si over alt der den ikke hører til. Kjerring.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg måtte være inaktiv en stund på grunn av en idiot av et familiemedlem som snoka sånn! Hun la sammen 1 + 1 og kom frem til at tidspunktet jeg reiste utenbys passet med tidspunktet jeg ble gravid og skjønte at jeg hadde hatt assistert og fortalte det videre. Hater hun og ønsker henne et liv så hun kan slutte å stappe nesa si over alt der den ikke hører til. Kjerring.

Fy søren for en bitch! Må jo skjønne at når du ikke sier noe, så er det PRIVAT!! Arrrggh!:(

Sånne trenger en skikkelig smekk på fingrene!!

Fy faan bitch ass! Sånn er det med noen som kjeder seg . Syns det er dårlig gjort. Mitt vennskap endte med det. Var det som fikk begeret til å renne over

Back
Topp