skjult forum

Kan vel søke opp den skjulte selv om man ikke er på data? Driver for d meste via iPadn så derfor jeg spør;)
Man får tilgang fra tlf/nettbrett til den skjulte gruppa :)
Var sånn på det andre termin forumet jeg bar på i alle fall:)

♡ desember 2014 ♡
 
Tror ikke det er oppe og går enda.?

♡ desember 2014 ♡
 
Synes og at desemberskattene er et perfekt navn :) Hvem som er tilgangsansvarlig spiller ikke noen rolle for meg, så lenge jeg slipper :p
 
Synes og at desemberskattene er et perfekt navn :) Hvem som er tilgangsansvarlig spiller ikke noen rolle for meg, så lenge jeg slipper :p
Samme her haha :p

Hvem vil være tilgangsansvarlig ? :D Vi må finne det ut :) ikke vær beskjeden :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg gidder ikke sloss men kan være nr 2 på lista. Viktig at det er noen som har litt tid til overs, kan ikke love at jeg er her hele dagen, men det er jo ingen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg gidder ikke sloss men kan være nr 2 på lista. Viktig at det er noen som har litt tid til overs, kan ikke love at jeg er her hele dagen, men det er jo ingen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vet ikke om det er så mange som slåss om det ? :p
 
Hvor må jeg søke for og bli medlem der?



Sitter på mobilen
 
Hvor må jeg søke for og bli medlem der?



Sitter på mobilen
 
Hehe, nei, var bare kommentaren fra MissUndercover :) men jeg stemmer for september2012 som da ble foreslått av Miss Underc.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvem som blir tilgangsansvarlig spiller ingen rolle for min del, men greit at vedkommende vil og har anledning til det. (ikke jeg) Syntes navnet desemberskattene passer perfekt til oss :)
 
Sommerfugl2 kan være tilgangsansvarlig :) Jeg bruker mest appen og trur man må være på nett for å ordne :)
Og mente selvsagt ikke bokstavelig at nien skulle sloss :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Blir det sommerfugl2? :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Desemberskattene høres fint ut for meg. :)
Ang tilgangsansvarlig så synes jeg det burde falle på den av dere som har lyst med mest fritid til å bruke på forumet.

Sommerfugl: siden du tenker at du trolig kommer til å tilhøre November synes jeg at noen andre burde være tilgangsansvarlig her, selv om jeg synes du er en utmerket kandidat. :)
 
Desemberskattene høres fint ut for meg. :)
Ang tilgangsansvarlig så synes jeg det burde falle på den av dere som har lyst med mest fritid til å bruke på forumet.

Sommerfugl: siden du tenker at du trolig kommer til å tilhøre November synes jeg at noen andre burde være tilgangsansvarlig her, selv om jeg synes du er en utmerket kandidat. :)
Visste hun kom til å havne på november :) Men som sagt, samme for meg!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Det ser dere. :) jeg får vite på torsdag når termin er, men pga ks kommer babyen i november ja. Min termindato er ca 4-6 des.

Håper noen andre melder seg da. :)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jah altså det spiller jo egentlig ingen stor rolle, men jeg tenker at dersom Sommerfugl føler mer tilhørighet på November blir det kanskje litt kjedelig å være tilgangsansvarlig her. :)

Hun er jo ellers som jeg sa en utmerket kandidat :)
 
Det ser dere. :) jeg får vite på torsdag når termin er, men pga ks kommer babyen i november ja. Min termindato er ca 4-6 des.

Håper noen andre melder seg da. :)




Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis du vil er det kjempe fint :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Back
Topp