Skjult forum

derma

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Er det mange som har kommet seg inn på det skjulte forumet? Er det noe aktivitet der?

Har man tilgang via appen, så lenge man har registrert seg på PCen?

Vi er en liten gjeng der inne, og håper flere kommer inn etterhvert :)

hvor er den skjulte gruppa? er ikke helt med om dagen jeg.. hihi

Hva foregår i den skjulte gruppa som ikke kan foregå her? Mulig jeg er litt blåst, men tror ikke jeg har skjønt greia helt enda :p

Forsto det som at man måtte via PC for å søke tilgang? Jeg har ikke PC så må vel holde meg i det åpne inntil videre ;)

---—–-

Du kan jo bare gå inn på nettsiden på mobilen? Blir jo litt liten skrift, men du klarer det nok likevel;)

Fero, det skjer ikke så mye mer eller annet på skjult enn her. Forskjellen er bare at ingen utenom de som har tilgang kan lese det man skriver..
Så jeg tenker bare: Hvorfor ikke?? :D

Jeg fikk ikke til jeg. Men så satt jeg på pcen på jobben og var überstressa for at noen skulle oppdage meg :D

ikke vært medlem en mnd jeg heller så får bare vente.
hvor mange innlegg jeg har skrevet har jeg ikke peil på.:P

Vi er en liten gjeng der inne, og håper flere kommer inn etterhvert :)

Når man har søkt og blitt godkjent: kommer man inn på det skjulte forumet via appen da? Legger den seg øverst, sammen med de faste innleggene (terminliste, viktigste tråder etc).

Mange spørsmål fra meg i dag :)

Når man har søkt og blitt godkjent: kommer man inn på det skjulte forumet via appen da? Legger den seg øverst, sammen med de faste innleggene (terminliste, viktigste tråder etc).
Ja, stemmer det!

ikke vært medlem en mnd jeg heller så får bare vente.
hvor mange innlegg jeg har skrevet har jeg ikke peil på.:p

Du må lage deg et brukernavn også. BknoXXXXXXXXX står for Brukernummer XXXXXXX og er standard som alle får når de melder seg inn. Man må lage seg et eget nick for å få tilgang i de skjulte forumene.

Du kan jo bare gå inn på nettsiden på mobilen? Blir jo litt liten skrift, men du klarer det nok likevel;)
Får ikke til å logge inn, vil ikke godta brukernavnet. Har prøvd både med brukernavnet her inne og epostadressa. Argh!

---—–-

Du må lage deg et brukernavn også. BknoXXXXXXXXX står for Brukernummer XXXXXXX og er standard som alle får når de melder seg inn. Man må lage seg et eget nick for å få tilgang i de skjulte forumene.

@Rosetaske: hvor gjør man dette? *knotersåfælt*... :S

Back
Topp