Skjult forum! - TGA og navn.

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hei dere. Nå er det bare ca 250 innlegg igjen før dere kan få skjult forum.

Jeg trenger derfor et navn på forumet, og en eller to TGA for at dere skal få opprettet dette.
Bli enige dere imellom også kan TGA sende meg informasjonen, så skal jeg få Tamara til å opprette. (Dette kan ta noen dager siden hun er sykmeldt).

Angående navn, så er siste sjanse til å stemme over forslagene nå!
Du finner pollen her: https://forum.babyverden.no/threads/navn-på-skjult-forum.1980885/

Den går frem til vi passerer 5.000 innlegg, da stenges den og så vinner forslaget med flest stemmer :-)

Angående TGA, så foreslår jeg at vi begynner med to stykker. Det er nok lurt. Så om noen tenker at det kunne vært kjekt, men ikke har lyst å være det helt alene, så skrik ut! :D Satser på at vi finner to :)

Angående navn, så er siste sjanse til å stemme over forslagene nå!
Du finner pollen her: https://forum.babyverden.no/threads/navn-på-skjult-forum.1980885/

Den går frem til vi passerer 5.000 innlegg, da stenges den og så vinner forslaget med flest stemmer :)

Angående TGA, så foreslår jeg at vi begynner med to stykker. Det er nok lurt. Så om noen tenker at det kunne vært kjekt, men ikke har lyst å være det helt alene, så skrik ut! :D Satser på at vi finner to :)
Foreslår deg LSB :)

Hva skal tilgangsansvarlig gjøre?

TGA får meldinger fra de som ønsker å bli med i skjult gruppe. Så sjekker man om de oppfyller de kravene som er satt, og dersom de gjør det - melder videre til administrator at de skal ha tilgang. Skal også ha oversikt over hvem som har tilgang. Det er også naturlig at TGA tar litt ansvar for å holde litt kontroll på den skjulte gruppen, med regler og lignende. Til sist er det en del av oppgaven å sjekke at medlemmer av den skjulte gruppen oppfyller minstekravet til aktivitet, og sende ut advarsel (evt be om fjerning) på de som ikke gjør det :)

Definitivt mest jobb i begynnelsen, og da er det greit å være to. Deretter er det ganske rolig :)

Da er avstemmingen lukket, og navnet er valgt. Påskekyllingene 2020! :)

Vi har passert 5.000 innlegg og mangler da bare en som er villig til å være TGA før vi kan få skjult forum :)

Har aldri vært dette før og har en del jobbing nå fremover. Så har mest tid her inne på kveldstid. Kan godt ta det på meg om ingen andre kan?

Da kan tilgangsansvarlige sende meg en melding. Så får vi satt igang prosessen :)

Back
Topp