Skjult forum, påminnelse krav

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Tenkte det kunne være flere som trengte en påminnelse om hvilke krav som må fylles for å få være med inn på skjult forum når vi får dette:happy:
Dette er kopiert fra informasjonsinnlegget:)


Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
 
Jeg jobber meg opp mot 50 innlegg, ikke vært den mest aktive enda, men kommer seg nå! Lettere i skjult forum å dele når det ikke syns for alle ☺️
Ta noen runder i lekene så har du 50 raskt:D
Du har forresten allerede 46 innlegg her inne, så du er klar innen skjult forum blir åpent imorgen:woot:
 
Haha :p får ikke opp noe resultat på meg selv :hilarious: men tror jeg er innafor
 
Hvor finner man ut hvor mange innlegg man har?
Det lurer jeg også på :)
Jeg trykker på navnet mitt øverst, mine innlegg og så knappen som heter søk igjen. Der skriver jeg navnet mitt og velger hvilket underforum, da desember 2021 og søker. Nederst på siden vil det stå feks. 14 av 400:) husk å fjerne haken på hele forumet, og velg bare desember 2021:)
 
Det kommer festet innlegg om all info om skjult gruppe fra moderator når det er oppe ;)
 
Me har lov å lage egne regler for å bli med i skjult, f.eks at ein kun trenger å ha vært medlem i BV i 2 veker. Me får diskutere det når sjølve gruppa er oppe :)
 
Back
Topp