Skjult forum forsvunnet?

Jeg får ikke opp det skjulte forumet lenger, har jeg blitt fjernet eller?

Jeg ser du er på lista over de i 14 dagers karantene fra 1/4 pga. For få innlegg.
 
Det er egne tråder og kommentarer på andres tråder.
For å få tilbake tilgangen må dere ha minst 10 innlegg her i september 22 innen 14.04.
Småønsker informere om at tilgangslisten gjennomgås den 1. Hver mnd. Hun ga også påminnelse om at det kunne være lurt å sjekke aktivitet dere har hatt siden 01.03. Viser også til regler for skjult forum satt av bv :)

Opp med aktiviteten så kommer dere inn igjen 14.04 :)
 
da antar jeg dette er meg også?
skjønner det er noen form
for regler men syns det er rart og unødvendig at man blir fjernet hvis man er aktiv… Jeg teller ikke innlegg eller er med på tullete leker for å holde meg der inne. jeg er med for å dele erfaringer, lære og støtte og gi råd der jeg kan
 
da antar jeg dette er meg også?
skjønner det er noen form
for regler men syns det er rart og unødvendig at man blir fjernet hvis man er aktiv… Jeg teller ikke innlegg eller er med på tullete leker for å holde meg der inne. jeg er med for å dele erfaringer, lære og støtte og gi råd der jeg kan

Jeg har heller ikke vært med på en lek, men har holdt meg der inne fordet :) snart er du tilbake! ;)
 
Les på tilgang til skjult tråden, der står det forklart.

du må ha 10 innlegg frå 1-14 april, så kan du spør om tilgang igjen 14 april om du har det :)
 
da antar jeg dette er meg også?
skjønner det er noen form
for regler men syns det er rart og unødvendig at man blir fjernet hvis man er aktiv… Jeg teller ikke innlegg eller er med på tullete leker for å holde meg der inne. jeg er med for å dele erfaringer, lære og støtte og gi råd der jeg kan

Jeg har aldri vært med på noen tullete leker eller talt innlegg, er bare generelt aktiv og smeller inn en ekstra kommentar her og der. Så holder det :) Man må jo sette grensen ett sted, for å forhindre snoking ved at stalkere bare kan fake seg inn og delta på this and that 4 gang i mnd for å kunne sitte og lese / se bilder…. Heller strengt og mer arbeid for å få beholde tilgang :)
 
Jeg har aldri vært med på noen tullete leker eller talt innlegg, er bare generelt aktiv og smeller inn en ekstra kommentar her og der. Så holder det :) Man må jo sette grensen ett sted, for å forhindre snoking ved at stalkere bare kan fake seg inn og delta på this and that 4 gang i mnd for å kunne sitte og lese / se bilder…. Heller strengt og mer arbeid for å få beholde tilgang :)
Kan være det ble litt krasst fra min side. Men som jeg sier skjønner jeg noen regler, helt klart. Det var uventet da jeg føler jeg bidrar, men ser jeg har hatt en mindre aktiv periode i form av å kommentere :bookworm: helt fair. Snart tilbake.:)
 
Back
Topp