Limitless Tilhører Juni2014 ❤ Tilgangsansvarlig VIP Sommerfuglene <3 20 Nov 2013 #1 Hei Inne på Juni2014 har både skjult forum og Våre Dagbøker og Våre bilder forsvunnet...
EttStortØnske Glad i forumet Julibarna2014 20 Nov 2013 #2 Samme på juliforumet! Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
J Janet Guest 20 Nov 2013 #3 EttStortØnske skrev: Samme på juliforumet! Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Limitless skrev: Hei Inne på Juni2014 har både skjult forum og Våre Dagbøker og Våre bilder forsvunnet... Klikk for å utvide … Hei, dette gjelder visst dessverre flere termingrupper :-( Jeg vet ikke enda hva som har hendt, men jeg har gitt beskjed videre og de er på saken.
EttStortØnske skrev: Samme på juliforumet! Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Limitless skrev: Hei Inne på Juni2014 har både skjult forum og Våre Dagbøker og Våre bilder forsvunnet... Klikk for å utvide … Hei, dette gjelder visst dessverre flere termingrupper :-( Jeg vet ikke enda hva som har hendt, men jeg har gitt beskjed videre og de er på saken.
Limitless Tilhører Juni2014 ❤ Tilgangsansvarlig VIP Sommerfuglene <3 20 Nov 2013 #4 Forumansvarlig Janet skrev: Hei, dette gjelder visst dessverre flere termingrupper :-( Jeg vet ikke enda hva som har hendt, men jeg har gitt beskjed videre og de er på saken. Klikk for å utvide … Ok Håper de dukker opp igjen snart
Forumansvarlig Janet skrev: Hei, dette gjelder visst dessverre flere termingrupper :-( Jeg vet ikke enda hva som har hendt, men jeg har gitt beskjed videre og de er på saken. Klikk for å utvide … Ok Håper de dukker opp igjen snart