Venterpåsistemann
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Alle har opptil 3 stemmer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke satt noe frist endaHvor lenge er stemming åpen?![]()
Mulig vi må stenge den litt tidligere om vi får skjult forum fortereJeg har ikke satt noe frist enda
Hva med 1 uke ?

Ja det er muligMulig vi må stenge den litt tidligere om vi får skjult forum fortere![]()

Det føler jeg også, derfor ble det stemt på navn uten detJeg føler nesten alle gruppene har navn som er sånn "MÅNEDskattene" "MÅNEDlykke"![]()
Det synes jeg var en god idé!Jeg syns det er så veldig likt mellom topp tre her. Kunne vi hatt ett sist lite poll mellom de tre for å finne vinner? Alle får maks en stemme feks?
Jeg syns det er så veldig likt mellom topp tre her. Kunne vi hatt ett sist lite poll mellom de tre for å finne vinner? Alle får maks en stemme feks?
Jeg syns det er så veldig likt mellom topp tre her. Kunne vi hatt ett sist lite poll mellom de tre for å finne vinner? Alle får maks en stemme feks?
Kan se hva jeg får til@E&B @Venterpåsistemann har dere lyst til å fikse noe sånt? (spør pga dere skal være tilgangsansvarlig)