Venterpåsistemann
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Alle har opptil 3 stemmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke satt noe frist endaHvor lenge er stemming åpen?
Mulig vi må stenge den litt tidligere om vi får skjult forum fortereJeg har ikke satt noe frist enda
Hva med 1 uke ?
Ja det er muligMulig vi må stenge den litt tidligere om vi får skjult forum fortere
Det føler jeg også, derfor ble det stemt på navn uten detJeg føler nesten alle gruppene har navn som er sånn "MÅNEDskattene" "MÅNEDlykke"
Det synes jeg var en god idé!Jeg syns det er så veldig likt mellom topp tre her. Kunne vi hatt ett sist lite poll mellom de tre for å finne vinner? Alle får maks en stemme feks?
Jeg syns det er så veldig likt mellom topp tre her. Kunne vi hatt ett sist lite poll mellom de tre for å finne vinner? Alle får maks en stemme feks?
Jeg syns det er så veldig likt mellom topp tre her. Kunne vi hatt ett sist lite poll mellom de tre for å finne vinner? Alle får maks en stemme feks?
Kan se hva jeg får til@E&B @Venterpåsistemann har dere lyst til å fikse noe sånt? (spør pga dere skal være tilgangsansvarlig)