Skjule magen

Hvor langt er du? :D

Her merker jeg ingenting enda, men spent på hvordan det kommer til å gå for seg siden jeg nå venter nr 3 :)
Er bare 6+4 men er så fryktelig oppblåst. Det her blir også mitt 3 svangerskap ❤️
 
Gutten på 7 sa i går kveld at det så ut som jeg hadde baby i magen... Han vet ingen ting, så jeg vet ikke hvor lenge det går :oops:
Det er vel kanskje ikke så viktig å skjule det, ønsker bare ikke at det skal være på bygda enda :p
 
Liten digresjon, men fikk bare så lyst til å skrive det. Jeg er litt oppblåst om dagen, men har også alltid hatt «litt god» mammamage, pga. noen kilo ekstra. Men i dag så kom 7-åringen bort og kosa på magen og sa «lille gutt eller lille jente». Han har ikke peiling på at jeg er gravid, og vi har ikke snakket høyt om det i det hele tatt. Han har ønsket seg søsken lenge, og ikke lagt skjul på det, men vi har alltid svart at vi ikke skal ha flere barn, vi har nok med 3. Det var en helt merkelig situasjon, men veldig rørende på et vis. Han er ordentlig mammagutt, kanskje han har følt at noe er annerledes..? :Heartpink
Noen er litt mer følsomme og oppmerksomme enn andre. Kanskje han merker det på deg :Heartred
 
Noen er litt mer følsomme og oppmerksomme enn andre. Kanskje han merker det på deg :Heartred
Ja, det kan godt hende. Han er en veldig kosete mammagutt, så han er tett på meg :Heartpink Har SÅ lyst til å si det til han, håper de neste 50 dagene går fort :)
 
Back
Topp