Skjule graviditeten? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Har dere hatt noen situasjonen hvor dere har måttet skjule graviditeten? :) Gikk det greit eller tror/vet du at du kanskje ble avslørt? :)

Har dere hatt noen situasjonen hvor dere har måttet skjule graviditeten? :) Gikk det greit eller tror/vet du at du kanskje ble avslørt? :)

Jeg jobber på en sykehusavdeling hvor vi ofte tar røntgen ol. Jeg hadde heldigvis tullet med at jeg hadde fått hofteskade (tidlig bekkenplager) så da jeg fikk en rtg sa jeg bare at jeg ikke ønsket å bistå en kollega pga smerter når jeg sto. Og det var helt greit for de andre, jeg er ellers veldig på tilbudsiden, så jeg tror de tenkte at jeg hadde ganske vondt da;)

Har vært i utdrikningslag til ei av mine nærmeste. Hun vet det, men ingen andre der. Tror kanskje noen av dem tenkte tanken, for jeg er vanligvis ikke den som frivillig kjører på fest. Hehe

Skal i bryllup med mye alkohol til neste helg.. kan ikke forstå hvordan jeg skal klare å skjule det

Jeg har jo da så klart slutta å røyke, men ikke fått et eneste spm fra kolleger... Var syk med noe influensalignende greier rett før jeg fant ut at jeg var gravid, så orka ikke røyke på noen dager da.. Så nå bruker jeg det at det gikk så mange dager at nå smaker det bare vondt og frister ikke noe lengre, men at jeg tror jeg "sprekker" neste gang det blir en fest:p
Å snakkes ofte om at det skal bli godt med en øl i sola i helga osv, å da er jeg såklart heelt enig i det.. så de enser ikke noe enda :p
Så min mor stussa da jeg hadde slutta å røyke, men spratt ut at jeg hadde fått lungebetennelse og har gått på antibiotika, så fikk jaggu redda inn den æv... Jepp, blir noen hvite løgner, men er ikke klar for at de får vite noe enda :)

Mamma mente jeg så litt sliten ut, hun vet ikke at jeg har tilrettelagt på jobb nå så skyldte på for lite søvn etter nattvakt[emoji85] [emoji23]

Spørs om jeg kanskje må ta en hvit løgn om at jeg har blitt smittet av noe magevirus på jobb hvis denne kvalmen eskalerer da[emoji23] [emoji23] [emoji23] Jobber som sykepleier så hender jeg blir smitta av barna jeg jobber på[emoji28]

Var på konsert for noen uker siden, og måtte drikke Pepsi Max før start. Så sendte bare bilde av min kjæres øl til forskjellige folk på Snapchat "godt med øl i sola" [emoji28] Skal på fest i helga, er egentlig av typen som drikker øl. Men skal si at jeg har dårlig rå og hadde en flaske vodka stående i skapet, fylle den med vann og blande med et eller annet [emoji28] Den er veldig tynn siden jeg aldri drikker sprit. Men det får gå [emoji28]

Last edited:
Jeg har vært på bursdagsfester 2 ganger nå, og hadde med meg alkoholfri vin som jeg tok over i en annen flaske [emoji23] Ingen la merke til det, men hvis de hadde smakt på den hadde de merket med engang at det smaker som druesaft [emoji23][emoji1] Når vi tok en liten tur ut etterpå bestilte jeg alkoholfri øl i baren [emoji6]

Var på fest i helgen og hadde helt over alkoholfri vin i en vinflaske med skukork. Og siden ingen av de andre jentene likte vin, var det ingen fare for å bli avslørt. Danset og sang sammen med gjengen og alle trodde jeg var brisen Og trøtt og kvalm dagen derpå da ei venninne skulle hente noe hos meg. Så hun trodde jeg var skikkelig bakfull

Skulle på jobbfest dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid. Lata som jeg drakk, gikk på do og helte ut litt innimellom [emoji23] gikk med samme rusbrusen hele kvelden. Hahaha

Back
Topp