Skjule graviditet

Ladsmi

Flørter med forumet
Hallo!
Jeg er 24 år gammel, og er vant til å feste/drikke utepils og har generelt et veldig avslappet forhold til alkohol i helgene.
Vil ikke fortelle noen venner, foreldre eller annen slekt at jeg er gravid før uke 12. Dette er en god stund til, er 5+0 nå.

Problemet er at det kommer til å bli kommentert om jeg ikke er ute/ikke drikker på fest, da dette ikke er normal adferd for meg. Noen tips til hvordan skjule graviditeten? Kan Selvfølgelig være syk en helg, og er ikke ute hver helg. Men sommer og sol betyr grilling og pils.

Hvordan skjule graviditeten på en best mulig måte? Skal egentlig allerede på Eurovision fest på lørdag, så tips mottas med stoooort takk! Antibiotika som unnskyldning føler jeg er litt vel mye brukt [emoji28]

Er du ute så gjør du avtale med bartenderen om å helle alkofritt øl i vanlige glass. Er du ute i parken o.l så ta med eget - endel av de alkoholfrie hvite vinene er ok. Om du har mulighet til å handle i Sverige så er det som som heter "Billabong" som er tørr musserende som er ganske god.

Alkoholfri Carlsberg er god. Jeg er samme typen som deg, venninnene mine hadde gjennomskua meg på dagen om jeg plutselig skulle slutte å drikke. Jeg tenker alkoholfri vin og øl, også helle det over i glass, så det ikke syns. Eventuelt hell alkoholfri vin (eller noe annet som ligner) over på gamle vinflasker med skrukork.

Jeg hater virkelig Claustaler, men drakk Radleren deres i helga og den var faktisk ganske ok.

Carlsberg sin alkoholfrie er god! Skal ut med jobb på fredag og tenker å lage avtale med bartender om å helle den i glass til meg :p

Jeg helte alkoholfri vin over i en alkohol vinflaske og krysset fingrene for at ingen ville smake [emoji28]

Har også hørt om å helle rød saft over på en rødvinsflaske.

Ei venninne av meg brukte kjæresten sin. Når de var ute gikk hun bare rundt med glasset. Latet som hun måtte fikse på håret og ba kjæresten holde glasset så lenge. Han forsynte seg med en stor slurk [emoji16]

Takk for tips! Hva smaker alkoholfri vin? Er det et forsøk på å ligne på vin? Eller er det mer juice smak?

Takk for tips! Hva smaker alkoholfri vin? Er det et forsøk på å ligne på vin? Eller er det mer juice smak?

Har bare smakt en type. Hvitvin spansk. Husker ikke navnet dessverre. Den var overraskende lik vanlig vin, bare uten alkoholsmaken. Den var søt, jeg drikker helst tørre viner, men det gikk bra[emoji4] var ikke vond å drikke. Måtte passe meg for å ikke drikke den for fort, men i samme tempo som jeg ville ha drukket en vinflaske[emoji28]

Mange smaker ganske søtt synes jeg, men er man heldig kan man få tak i tørr hvitvin som er ok. Rødvin uten alkohol har jeg fremdeles til gode å finne noe som er drikkbart.

Alkohol fri vin, cider og øl. Hell det over i glass eller flasker som har vært alkoholholdig drikke i.
Synd å måtte gjøre sånn, men det er dessverre litt vanskelig å holde det skjult når man vanligvis er med på fest og moro :(

Back
Topp