Skjookolaaaaadee

Skrullemor

Glad i forumet
Jeg sitter å knasker på Crispo og har kommet til den konklusjonen at den er ganske god den skjokoladen [:D]

Hvilken skjokolade synes dere er den beste?

Åh! Nå fikk jeg lyst på sjokolade!!!![:D] synes crispo og smash er best!!![:D][:D]

Akkurat nå så frister det ikke.. hehe[8D]
Men den nye favoritten var fir ikke lenge sida den nye kvikklunsj sjokoladen[;)]

mmmmm, nå må jeg løpe til butikken og kjøpe sjokolade!

ORIGINAL: *eniia*

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Men den nye favoritten var fir ikke lenge sida den nye kvikklunsj sjokoladen[;)]

Har ikke fått smakt den engang [:-]

Ååhh, da har du gått glipp av noe[;)] 

hmmm, daimsjokolade er veldig godt da[:)] men ikveld har jeg kjøpt meg sånn marsipanegg[:D]

Besteste sjokoladen i verden er den islandske draumur-sjokoladen - melkesjokkis med typ pandalakris inni eller vanlig melkesjokolade. Men akkurat nå klarer jeg iiiikke tanken på sjokolade altså [&:]

Har ikke fått smakt den engang [:-]

Ååhh, da har du gått glipp av noe[;)] 

Får ha den med i baggen på sykehuset, hvis jeg ikke plutselig får sjokoladesug igjen[8D]

hehe du får gjøre det!! Men dersom du ikke har lyst på nå, så anbefaler jeg deg IKKE å prøve den heller.. Tok en bit igår og det kom nesten i retur[:'(].... hehe[;)]

Liker ikke sjokolade nå jeg heller, men stratos er veldig godt da!!!

har mista helt lysten på sjokolade...

men kinder er nam til vanlig!
og vanlig melkesjokolade

Stratos

haha eg e ein av di som ikkje like sjokolade.. tar eg ein bit drikke eg 3 glas me vann itte på ... så slutta heilt så spisa d haha

smash å så den nye stratos med hvit sjokolade inne [:)] nammm

Eg e blitt skikkeli sjokolade gal i d siste :P skikkeli gaal ætte sjokoladen lion [:)][:D] må ha d, bare må liksom ;) e jo så godt den kjæksen inni å karameln [;)] *Sikle*

Back
Topp