Skjev

BIBBI3

Forumet er livet
Flere som sliter med at nurket kun vil ligge på den ene siden????
Jeg blir så fortvilt for hs ba meg prøve å få ham til å vri seg til den andre siden ved å underholde ham og søke kontakt. Men det nytter ikke!!!!
Han ser kun til en side og ligger kun på en side om han selv får velge. Om natta og når han sover klarer jeg å snike meg til å legge ham over på den andre siden, men når han er våken er det totalt håpløst. Så han blir jo ikke bedre... Hele bakhodet er så skjevt at jeg synes det er forferdelig.. Blir så lei meg!!![:(]

uff da...du får bare trene og trene med han...og snu hode hans naå han f.eks ligger i vogna å dere er ute å triller tur...Sara også liker å ligge på den høre siden jeg snur også hodet hennes til venstre når hun sover[;)] det går seg sikkert til...må bare gi det litt tid...[;)]

har det på AKKURAT samme måten her...[8|] er ikke lett.. nora bare snur seg uansett... men søstra mi undersøkte henne og sa at musklene var like sterke på begge sider og det ville gjevne seg ut! håper bare det ikke blir verre... men nå i det siste har hun begynt å vri hele kroppen mot venstre når hun skal sove.. blir stiv som en stokk så det er helt umulig å snu henne![&o]

ORIGINAL: Amarula

jenta mi er også helt skjev i hode

nå har hun fått pute og jeg hr lagt en bamse under puten på den siden der huin helst vil ligge

i natt la jeg henne på siden etter hun hadde fått nattmaten

Pleier jeg gjøre også om natta, men på lekematta er det håpløst...

ORIGINAL: ingvil_

har det på AKKURAT samme måten her...[8|] er ikke lett.. nora bare snur seg uansett... men søstra mi undersøkte henne og sa at musklene var like sterke på begge sider og det ville gjevne seg ut! håper bare det ikke blir verre... men nå i det siste har hun begynt å vri hele kroppen mot venstre når hun skal sove.. blir stiv som en stokk så det er helt umulig å snu henne![&o]

Stiv som en stokk ja.. her også![8|]

Han har en tendens til å se inn mot veggen her da... men jeg skal gjøre et forsøk.[8|]

ORIGINAL: lilletrampe

Christoffer å liker å ligge på den ene siden...osteopaten vi var hos trykka litt så det hjalp[:)]

hva med å legge de i den andre enden av senga?? sånn er det her at C ligger og ser mot venstre..DET er den siden han må se for å "titte mot meg"...men om du legger ungen med hode der beina er nå..så får de vridd hode den veien også[:)]for de titter (så å si store deler av tiden) den veien du er...funker i hvertfall her hos oss[:)]

skal prøve det i kveld! hvordan fikk du vite om osteopat? på helsestasjonen eller?

Er osteopat samme som kiropraktor???[8|]*blond*

Vi har lys på hele natta og helsesøster sa at vi skal flytte lyset på andre side av senga, og holde hu på andre side når jeg mater henne og holder henne...

Har vent han til at det er mørkt når det er natt, men pleier å mate han annenhver gang sidemessig.

Linea hadde en favoritt side hun, men det ser ut til at hun har byttet side[8|] Nå ligger hun som en C når hun sover... med hodet rett bakover, og nesa godt begravd i hode enden av senga!!!

gutten min har også blitt skjev i hodet. Det startet med at fra fødselen av, hadde en låsning i nakken, noe som gjorde at han bare kunne ligge med hode til ene siden. Desverre tok det noen uker før vi fant det ut..... (6 uker med intens gråting....) men etter 4 kiropraktor behanlinger, fikk jeg en ny gut!! Blid som ei sol! Men desverre hadde hodet hans blitt flatt på ene sida. Så jeg håper virkelig at dette retter seg!! Blir så lei meg når jeg ser at gulle mitt har skjevt hode.

Back
Topp