Skjev mage....?

Fantorang

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg har oppdaget at når jeg ligger på ryggen, kjenner jeg tydelig at babykulen befinner seg på høyre side like nedenfor navlen.. Er dette normalt? Vil det går seg til, eller må jeg belage meg på "skjev mage" resten av svangerskapet?

Det går seg til. Min ligger mest på venstre side, og gjorde det sist også i starten, men jaggu fyller de hele magehuset til slutt :-)

Åh, godt det er flere enn meg :p Min er stort sett alltid skjev og mot høyre side ved navlen. Har lurt fælt på hvorfor :p

Så godt å høre at det er flere som har det slik! Litt fascinerende :-) Satser på at babyen må befinne seg noenlunde på midten etterhvert som h*n blir større, så slipper jeg å få balanseproblemer :p

Samme her. Da magen begynte å vokse litt var det sånn den kom frem og jeg var helt forskrekket fordi jeg trodde noe var galt! Heldigvis fikk jeg vite at det ikke var noe å være redd for, så da må jeg bare vente til den blir større så kommer det seg nok. Er enda litt skjev selv om det har blitt litt bedre :P

Jeg har også skjev mage når jeg ligger på rygg, varierer veldig på hvilken siden, men nå i det siste er det mest til høyre han ligger:)
ImageUploadedByBV Forum1465328648.620887.jpg

Helt normalt. Var veldig skjev til tider sist gang, og det varierte veldig utifra hvor babyen lå. Ikke merket noe enda, men nå ser jeg foreløpig såvidt kulen på morgenen bare.

Helt vanlig med skjev mage. Sist gikk jeg med tvillinger og begge lå mer på høyre siden, og magen min er fortsatt skjev etter sist svangerskap. Den lille i magen nå ligger mer midt på, men ser fortsatt at magen buler mer på høyre side!

Back
Topp