"skjev" mage?

Kærr

Betatt av forumet
Noen som opplever at livmoren på en måte vokser "skjevt"? Føler at jeg kjenner min kun på venstre side og inn mot midten av magen, og ikke noe på høyre.. om morgenen når jeg våkner og er tissetrengt, så ser man tydelig at magen er skjev.. hard på den ene siden, og "myk" på den andre :p skal den ikke være midt på magen? :s  Har ikke noe spesielt vondt heller.. den bare er sånn.. *Bekymret*


Lilypie - (Y37e)

 
Akkurat sann er min og, men den er mer hard mot høgre side... Men er vist normalt i følge min søster som har fått tre... Var altid slik med ho til og begynne :)
 


lille gull på veg.... skrev:
Akkurat sann er min og, men den er mer hard mot høgre side... Men er vist normalt i følge min søster som har fått tre... Var altid slik med ho til og begynne :)


Godt å høre at det er flere.. hvor langt er du på vei? hvor lenge kommer den til å være sånn da, vet du det? :)
 


lille gull på veg.... skrev:
Akkurat sann er min og, men den er mer hard mot høgre side... Men er vist normalt i følge min søster som har fått tre... Var altid slik med ho til og begynne :)


Godt å høre at det er flere.. får satse på det går over etterhvert da, så ikke magen vokser helt skjevt når den begynner å vises :)
 


Kærr skrev:
Noen som opplever at livmoren på en måte vokser "skjevt"? Føler at jeg kjenner min kun på venstre side og inn mot midten av magen, og ikke noe på høyre.. om morgenen når jeg våkner og er tissetrengt, så ser man tydelig at magen er skjev.. hard på den ene siden, og "myk" på den andre :p skal den ikke være midt på magen? :s  Har ikke noe spesielt vondt heller.. den bare er sånn.. *Bekymret*



akkurat sånn er det til meg også. :)
 

Min er også sånn, bare mot høyre.

Men ta det med ro, etter hvert har den ikke mulighet til å velge favorittside lenger emoticon

 
Så bra! :) Nå ble jeg litt roligere! :) Må vel bare smøre meg litt med tolmodighet tenker jeg;)
 
Back
Topp