skjerpings til oss!!!

kjærsti

Glad i forumet
må nesten starte me opprop her hver dag... e jo så lite liv her inne på forumet vårres... vi har jo jevngamle ungan å kan jo prate om alt mulig feks..... å herregud for en stor fjert snuppa kom me i dag,, eller,, åååååhhh ho smile til mæ hele tia nu....[:D][:D][:D][:D] syns vi må bynne å skravle litt mer....[;)][;)]

så skjønn jenta di er kjærsti! åssen går det der da? snurrer hu rundt enda? det gjør ikke min, men tror ikke det er lenge før... han er sterk i beina og sparker fra så han nesten kryper bortover gulvet..[:D]morro å se utviklinga til småtassene[:)]

ORIGINAL: Lilly86

så skjønn jenta di er kjærsti! åssen går det der da? snurrer hu rundt enda? det gjør ikke min, men tror ikke det er lenge før... han er sterk i beina og sparker fra så han nesten kryper bortover gulvet..[:D]morro å se utviklinga til småtassene[:)]

ja e ho ikke nydelig[:D][:D] syns nu din gutt å va en skikkelig sjarmør...[;)] mi har bare snudd sæ rundt en gang...[8|][8|] håpe nu at ho gjør d flere gang[8|]... men ho e blidd veldig dårlig nu i d siste så ho e som en nyfødt... sov 16-20 tima i døgnet.. men når ho e våken så smile å ler ho hele tia.. å skravle masse[:D][:D] så artig atte[:D]

har dokker hadd barndåp??

hei hei.. titt tei.. her er jeg.. jeg er stortsett innom her mange ganger om dagen, men det er desverre lite lite liv her..  Vi burde gjøre noe... [;)]

ORIGINAL: hilly

hei hei.. titt tei.. her er jeg.. jeg er stortsett innom her mange ganger om dagen, men det er desverre lite lite liv her..  Vi burde gjøre noe... [;)]

e så enig der[:D]

Tommelen opp....KOM IGJEN JENTER!!

SKal jo liksom være koselig å være her!!

Det er jeg helt enig. Jeg har prøvd, men det er så få folk her. Nå har jeg ikke vært her på lenge

Back
Topp